Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har prøvd mange løspudder, men har nå kommet fram til at Clinique er det aller beste for meg. Jeg simpelthen elsker det! Likevel kunne jeg noen ganger tenkt meg litt mer glød til huden, da vanlig pudder jo er veldig mattende. Er det noen som vet om et produkt som kan påføres over pudderet og som gir ansiktet litt ekstra liv? For ordens skyld er jeg overhodet ikke interessert i å bytte pudder; kun finne et suppleringsprodukt som ikke ser veldig sminket ut og som like gjerne kan brukes i hverdagen som til fest. Det kan ikke være noe som ligner hudfarge i det, da jeg er veldig blek, og bruker så og si hvitt pudder.

På forhånd tusen takk!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Solpudder fra versace gir glød.

Rougen Glam Touch fra samme merket gir også fin glød og farge.

Om kvlden bruker jeg en "skimmer-krem" fra Body Shop som jeg tar på over foundationen-vet ikke hvordan det blir når du bruker pudder??

Skrevet

Jeg har solpudder fra Dior som jeg er kjempefornøyd med, og Body Shop har også et som er supert.

Skrevet

Skinlights fra Revlon. Det finnes i stiftform, lotion og pudder, og de har en lys og fin nyanse. :)

Skrevet

Hiver meg på Skinlights. Jeg har løspudderet og bruker det til fest/kveld.

Til dagligbruk synes jeg det blir for skimrende.

Jeg sikler på et fra Chanel (tror det heter Rubin Pearls). Det virker mere finkornet i konsistensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...