Ekj Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hei! Har en gutt som blir 3 mnd om noen dager, han sover gjerne i strekk fra klokka 8 på kvelden til rundt 6 på morgenen. Er det litt tidlig å sove natten gjennom uten å få nattmåltid? Ville dere ha vekket ungen iløpet av natten for mat? 😬 Er mitt første barn så har ikke peiling på sånt, også kommer selvfølgelig disse spekulasjonene mot helga når HS er stengt 😅 Han drikker alt fra 800-1100ml(hipp) i døgnet, og det er jo mye mere enn det som er anbefalt, så han får jo nok mat 🤔 men jeg må bare høre likevel. Nå idag fikk han siste måltid 17.30, burde jeg da vekke han så han ikke sover til 6 imorgen tidlig? Det blir jo ganske lenge uten mat 😯
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Hvis vektoppgangen er normal og han er fornøyd og blid når han er våken på dagen, må du bare la han sove med god samvittighet ☺️ Anonymkode: 05cfa...395 3
Ekj Skrevet 22. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Hvis vektoppgangen er normal og han er fornøyd og blid når han er våken på dagen, må du bare la han sove med god samvittighet ☺️ Anonymkode: 05cfa...395 Ahh, takk for svar! 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå