AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Garderoben skal få helomvending, vil kjøpe klær jeg vil bruke, og ikke klær som bare ligger fordi de var kule på bilder men stygge på meg. (Jeg kjøper ikke masse klær altså, arver mest og kjøper brukt, tar meg råd til noe nytt et par ganger i året). Tenkte Kibbe kunne hjelpe meg. Men jeg forstår ikke hvor jeg skal plassere meg basert på resultatene. Og så prøver jeg å sammenligne med kjendiser i alternativene jeg står ovenfor, men de er alle så shiny og pene, så jeg klarer ikke å sammenligne ordinære meg med noe. Her er resultatet på testen: Body/bones: 1. B, 2. A, 3. B, 4. B = 3 B-er, og 1 A Flesh: 5. D, 6. A, 7. C, 8. D, 9. D = 1 A, 1 C og 3 D-er Face: 10. E, 11. E, 12. B, 13. E, 14. C, 15.D = 1B, 1C, 1D, 3 E Oppsumering: A - 2 B - 4 C - 2 D - 3 E - 3 Jeg tror det er Soft Natural og Soft Gamine det står mellom,men jeg aner ikke om jeg engang har gjort alt dette rett. Om det teller: 155m høy, 50kg, ser høy ut på bilder og folk har vært overrasket når jeg reiser meg fra å sitte bak et bord fordi jeg ser høy ut. Øynene er trill runde og digre. Syns selv jeg har digre hofter, ræva er overraskende stor (er fornøyd med begge deler), så jeg trodde ved første øyeblikk at jeg skulle få ren TR/R. Men overkroppen er smal og tynn med små/medium bryster, hvilket har gitt mye yang-poeng. Husker ikke om det er mer som kan telle med, etterspør gjerne. Takk på forhånd. Anonymkode: bde64...e41
Professor Orm Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Ut ifra scoren din høres du ut som en gamine av noe slag. Sannsynligvis soft. En smal overkropp vil ha mye yin i seg. Føler du deg vel i den stilen? Jeg finner at man ofte liker den stilen man kler.
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Professor Orm skrev (14 timer siden): Ut ifra scoren din høres du ut som en gamine av noe slag. Sannsynligvis soft. En smal overkropp vil ha mye yin i seg. Føler du deg vel i den stilen? Jeg finner at man ofte liker den stilen man kler. Jeg har jo scoret mye yang på overkroppen, da. Den er ikke så yndig eller hva jeg skal kalle det. Jeg ser kroppen min mer nå i diverse kjendiser med soft natural, hvordan hofteområdet på en måte dumper ned (😂), og at man har saddle bags uansett størrelse. Jeg har vært undervektig, og hatt bmi på 23-24 for mange år siden, saddle bags består i begge ender. Jeg skal teste litt klær hos ei jeg vet har mye av det anbefalte. Når det gjelder stil har jeg mange ting jeg liker, men har vokst ifra mye av klærne mine, mentalt. Ferdig med crop tops og gensere med disney karakterer, og noo more super skinny high waist jeans 😂 må bytte ut nesten hele garderoben! Anonymkode: bde64...e41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå