AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Ingen allergier fra før, men er nå gravid og har i en uke slitt enormt med enten forkjølelse eller allergi. Tett og rennende nese, masse slim osv. ingenting hjelper, annet enn otrivin, som jeg helst ikke vil måtte ta heller. noen andre dom har opplevd det? At man utvikler allergi i svangerskap?! er ikke korona i hvert fall. Anonymkode: df8a0...083
Niny Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Helt vanlig å bli tett i svangerskapet, men har nok ikke noe med allergi å gjøre. Jeg har begge deler. Med allergien så klør jeg på alle slimhinnene (øyne, nese, hals) og blir rød der, blir slapp, får intense hodepiner (hadde også før graviditeten i allergitiden). Hovne og tette slimhinner er vanlig pga hormonene og økt blodmengde 😊
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Jeg hadde ingen allergier før jeg ble gravid, men utviklet pollenallergi da jeg var gravid og har hatt det siden. Har blitt verre og verre med årene også 😑 Anonymkode: fa0aa...ec1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå