AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Del Skrevet 21. mai 2021 Jeg har nettopp begynt i ny jobb. Det var spes ei som merket seg fort. Hun tok meg godt imot og jeg likte henne utseendemessig ganske kjapt... Hun har noe tiltrekkende ved seg. Jeg er 42 og hun er 34år... Har sendt henne mld på snap og jeg har fått svar, men føler jeg maser litt i overkant. Skal jobbe med henne mandagen, og innrømmer jeg blir kåt av tanken. Blir kåt av henne på jobb, så må lure meg bort. Tror dere hun merker det?? Blir gal ... Trodee man roet seg med alderen. Bør jeg trekke meg litt unna? Anonymkode: 03329...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 21. mai 2021 #2 Del Skrevet 21. mai 2021 Ro deg HELT ned! 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubidu Skrevet 21. mai 2021 #3 Del Skrevet 21. mai 2021 Man kan jo bli forelsket og kåt på mange, også kolleger. Men jeg ville nok tatt det helt med ro her. Det er ikke sikkert det er så gunstig å ha et seksuelt forhold til noen du skal arbeide nært med. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Del Skrevet 21. mai 2021 Du har nettopp begynt i jobben? Hvor lenge har du jobbet der? Anonymkode: 7a486...da8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gummy Skrevet 21. mai 2021 #5 Del Skrevet 21. mai 2021 Vi merker når menn er interessert i oss. Jeg har opplevd det samme med noen nye som begynte der jeg jobber også. Det har blitt noen dater for min del, men tolk signalene hun sender og ikke push for mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Du har nettopp begynt i jobben? Hvor lenge har du jobbet der? Anonymkode: 7a486...da8 En mnd. Hun har satt meg ut.. Anonymkode: 03329...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Del Skrevet 21. mai 2021 gummy skrev (Akkurat nå): Vi merker når menn er interessert i oss. Jeg har opplevd det samme med noen nye som begynte der jeg jobber også. Det har blitt noen dater for min del, men tolk signalene hun sender og ikke push for mye. Tror du hun merker det? Trekker deg litt bort samtidig som hun blir litt flau. Anonymkode: 03329...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gummy Skrevet 21. mai 2021 #8 Del Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror du hun merker det? Trekker deg litt bort samtidig som hun blir litt flau. Anonymkode: 03329...9b6 Dere menn er sjelden vanskelig å lese så ja jeg tror hun merker det. Det er noe med hvordan dere ser på oss, følger oss med blikket, noen blir veldig engasjert i samtaler uten at det virker helt ekte osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har nettopp begynt i ny jobb. Det var spes ei som merket seg fort. Hun tok meg godt imot Denne er klassisk, funker begge veier. Alt nytt og positivt gjør inntrykk. Mange forveksler det med kjærlighet ved første blikk. Anonymkode: 69cbd...f68 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 22. mai 2021 #10 Del Skrevet 22. mai 2021 😂 Ja. Dette er klassikeren «don’ t». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #11 Del Skrevet 22. mai 2021 Aldri gå på en kollega. Det kan komme situasjoner seinere, f. eks. konkurranse om en forfremmelse, eller at du sier et skeivt ord til henne eller noe som blir oppfattet som kritikk, og da risikerer du å bli #metoo'et. Samme om hun vil ha et forhold til deg, mens du finner ut at det bare er seksuelt fra din side = #metoo'et. Anonymkode: 6622d...cc4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 22. mai 2021 #12 Del Skrevet 22. mai 2021 (endret) Jeg har alltid holdt meg unna kollegaer. Ikke skit i egen lønningspose! Endret 22. mai 2021 av Alterego666 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hanako Skrevet 22. mai 2021 #13 Del Skrevet 22. mai 2021 Tror det er best at du tar deg et par kjappe før du går på jobb, og tar det rolig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #14 Del Skrevet 22. mai 2021 Hanako skrev (3 timer siden): Tror det er best at du tar deg et par kjappe før du går på jobb, og tar det rolig. Noe jeg holder på å gjøre på jobb... Anonymkode: 03329...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #15 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Denne er klassisk, funker begge veier. Alt nytt og positivt gjør inntrykk. Mange forveksler det med kjærlighet ved første blikk. Anonymkode: 69cbd...f68 Lurer på om det ender opp med at vi har oss ei gang. Fristelsen stopper vel ikke før? Anonymkode: 03329...9b6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #16 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noe jeg holder på å gjøre på jobb... Anonymkode: 03329...9b6 Helt sykt dette med forelskelser på jobb,det hører ikke hjemme der. Anonymkode: 1e2a2...dfc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #17 Del Skrevet 22. mai 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Helt sykt dette med forelskelser på jobb,det hører ikke hjemme der. Anonymkode: 1e2a2...dfc Har lett på Lovdata men ser ingen lov mot det? Er dette kun dine egne personlige verdier? Anonymkode: 691cb...820 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #18 Del Skrevet 23. mai 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Lurer på om det ender opp med at vi har oss ei gang. Fristelsen stopper vel ikke før? Anonymkode: 03329...9b6 Jeg har hatt meg med kollega. Og mye vil ha mer. Og forelskelse for kun den ene. Var ikke noe kjekt å gå på jobb etterhvert. Anonymkode: be9c8...9d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå