AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hvordan finne ut hvor mye det er? Anonymkode: 3757e...8c8
Gjest Blondie65 Skrevet 22. mai 2021 #2 Skrevet 22. mai 2021 Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ... men forsøker å svare likevel. Hvis spørsmålet er: hvor kan jeg se hvor mye jeg skylder: gjeldsregisteret.com Hvis spørsmålet er: hvordan kan jeg finne ut om jeg har betalingsanmerkninger: logg deg på bisnode og sjekk deg selv. Hvis dette var skivebom i forhold til det du lurte på, så spesifiser gjerne sånn at vi kan hjelpe.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #4 Skrevet 22. mai 2021 Lunaris skrev (38 minutter siden): Utgifter på overvåkning? Mente sikkert inkasso gjeld på langtidsovervåking. Hvis de har forsøkt å inndrive gjelda men intet til utlegg, så blir det satt på overvåking, til skyldner får inntekt igjen Anonymkode: d22cd...a2e
Gjest Lunaris Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Mente sikkert inkasso gjeld på langtidsovervåking. Hvis de har forsøkt å inndrive gjelda men intet til utlegg, så blir det satt på overvåking, til skyldner får inntekt igjen Anonymkode: d22cd...a2e De overvåker alle trekk fra konto?? Alt som vedkommende kjøper?
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 1 minutt siden, Lunaris said: De overvåker alle trekk fra konto?? Alt som vedkommende kjøper? Neinei, det er inntekt (lønn ol.) som kommer på overvåkning, ikke bankkontoen og uttrekk derfra. Noe personvern har vi da igjen 😄 Anonymkode: bbb75...e32
Gjest Lunaris Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Neinei, det er inntekt (lønn ol.) som kommer på overvåkning, ikke bankkontoen og uttrekk derfra. Noe personvern har vi da igjen 😄 Anonymkode: bbb75...e32 Aha! Begynte å lure 😅
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Lunaris skrev (2 timer siden): De overvåker alle trekk fra konto?? Alt som vedkommende kjøper? Arbeidsgivere innberetter lønn hver måned til nav/skattemyndighetene, vil tro det er disse registerene de overvåker. Evt årlige ligningstall Anonymkode: d22cd...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå