AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hei Babyen er 15 dager gammel og jeg fullammer henne. Siden i dag morges har jeg følt at det brune område på brystet er litt øm. Utdrivningsrefleksen på dette brystet har vært ekstra vond i dag. Kunne kjenne litt klumper på morgenen. Brystet er ikke rød. Og jeg har heller ikke feber. Ammer som vanlig fra begge sider. Har nettop vært i dusjen og tatt et varm bad. Føles litt bedre men ikke helt. Lurer på om det er fordi jeg ikke fikk tømt det brystet ordentlig om natta eller kan det være brystbetennbelse?? Burde jeg gå uten bh til det er over? Anonymkode: 73afe...16b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Brystbetennelse gir gjerne hovent og rødt bryst, sammen med feber og generell sykdomsfølelse. Jeg fikk brystbetennelse da babyen min var 1 uke gammel, jeg har aldri hatt den type frostrier før. Jeg var virkelig ikke i tvil om at det var brystbetennelse. Kan hun ha hatt et dårligere sugetak i dag? Anonymkode: d42a2...583
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Brystbetennelse gir gjerne hovent og rødt bryst, sammen med feber og generell sykdomsfølelse. Jeg fikk brystbetennelse da babyen min var 1 uke gammel, jeg har aldri hatt den type frostrier før. Jeg var virkelig ikke i tvil om at det var brystbetennelse. Kan hun ha hatt et dårligere sugetak i dag? Anonymkode: d42a2...583 Hva måtte du gjøre for å bli kvitt brystbetennelse? Anonymkode: 73afe...16b
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hva måtte du gjøre for å bli kvitt brystbetennelse? Anonymkode: 73afe...16b Tømme brystet. Ideelt sett at babyen tømte det, men pumping eller håndmelding fungerer også. Jeg var hos legevakta som skrev ut resept på antibiotika til meg i tilfelle tømming ikke fungerte, det gjorde det heldigvis. Anonymkode: d42a2...583
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå