Gå til innhold

Bursdagshilsen ganger to

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal sende inn en egen bursdagshilsen for det ene barnet i familien (vi er en bonusfamilie), men det ligger allerede en annonse for det samme barnet ute på nettavisen til lokalavisen vår, som vi vet vil komme på trykk. Det vi lurer på da er om hvis vi sender inn vår og også velger trykk, kommer da BEGGE i papiravisen, eller pleier de å velge ut en av annonsene eller evt et av bildene og begge tekstene? Vi tenker det er dumt hvis vi «kupper» dette, og vil ikke skape noe bråk med barnets andre forelder, men ønsker samtidig å sende vår egen hilsen. Noen som vet hvordan dette fungerer?

Anonymkode: 142a9...39f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går fint med flere annonser. Bare koselig det!

Screenshot_20210521-205538_Instagram.thumb.jpg.978f12352560e187f0250e41c83c4daa.jpg

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel kanskje an på hvor du bor og avisa og hvor mye plass det er.. Her kommer det gjerne ulike hilsner til samme barn fra f.eks  forbedre og en fra besteforeldre 

Anonymkode: b8e5e...629

Skrevet

I vår lokalavis kommer begge/alle hilsenene med iallefall.

AnonymBruker
Skrevet
LastSummer skrev (4 minutter siden):

Screenshot_20210521-205538_Instagram.thumb.jpg.978f12352560e187f0250e41c83c4daa.jpg

Beste stuntet eg har sett på lenge 😁🤣🤣 (min lokalavis) 

Anonymkode: 560d4...2a0

AnonymBruker
Skrevet
LastSummer skrev (1 minutt siden):

Jeg tenkte på den der😂😂 Men det hadde ikke gått i lokalavisen vår, den er altfor liten.😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Kommer vel kanskje an på hvor du bor og avisa og hvor mye plass det er.. Her kommer det gjerne ulike hilsner til samme barn fra f.eks  forbedre og en fra besteforeldre 

Anonymkode: b8e5e...629

Det er en liten lokalavis, som bare kommer ut 3 ganger i uka. Så det er begrenset med plass. Vi kan jo være heldige med at det ikke er så mange akkurat den dagen da, men det er jo ikke godt å si på forhånd.

AnonymBruker
Skrevet

Mener du at den ene hilsenen er "Fra Pappa, Kari og barnet" og den andre er fra "mamma, Nils og barnet"? Hvilken relasjon har dere til bursdagsbarnet? 

Kan det f.eks stå "hilsen gjengen i Blomsterbakken 4"?

Anonymkode: 49684...aa5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Mener du at den ene hilsenen er "Fra Pappa, Kari og barnet" og den andre er fra "mamma, Nils og barnet"? Hvilken relasjon har dere til bursdagsbarnet? 

Kan det f.eks stå "hilsen gjengen i Blomsterbakken 4"?

Anonymkode: 49684...aa5

Det er ikke det som står i annonsen som er det vesentlige. Det er om det vil komme en eller to. Jeg skrev i HI at vi er en bonusfamilie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det er en liten lokalavis, som bare kommer ut 3 ganger i uka. Så det er begrenset med plass. Vi kan jo være heldige med at det ikke er så mange akkurat den dagen da, men det er jo ikke godt å si på forhånd.

Jeg har jobbet som grafiker i Hallingdølen, en liten avis som kom ut tre ganger i uka - der kom alltid alle hilsener med, vi kuttet aldri ut en eller slo noe sammen☺️

Anonymkode: 22353...5a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Jeg har jobbet som grafiker i Hallingdølen, en liten avis som kom ut tre ganger i uka - der kom alltid alle hilsener med, vi kuttet aldri ut en eller slo noe sammen☺️

Anonymkode: 22353...5a3

Takk for svar!😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...