AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Jeg har god kontakt med samtlige, men han ene viser både med måten han snakker med meg på og kroppsspråket at jeg er noe dritt og er ikke verdt noe. I en samtale med mange ser han på alle, men ikke på meg, snur ryggen til meg slik at jeg er «utenfor samtalen», hilser ikke på meg, sier «Hæ?» som om han ikke hva jeg sa eller reagerer ikke på det jeg spør om, som om jeg ikke er der. Andre har begynt å legge merke til det fordi det er så tydelig. Jeg har ikke gjort han noe!! Det er jeg helt sikker på. Jeg smiler, spør han om ting, inkluderer han osv., men nå føler jeg at det er nok!! Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: b1090...318
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Begynn å ignorer han tilbake. Ikke gidd å vær hyggelig hvis han er tydelig eksluderende mot deg Anonymkode: 4b775...882 3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Begynn å ignorer han tilbake. Ikke gidd å vær hyggelig hvis han er tydelig eksluderende mot deg Anonymkode: 4b775...882 Det har jeg tenkt på. Jeg ønsker ikke å klage til sjefen. Det er kanskje barnslig? Men å tåle sånn oppførsel, spesielt når han viser til andre at «sånn skal hun behandles» ønsker jeg ikke. Anonymkode: b1090...318 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Kanskje han er forelsket i deg? Anonymkode: 3765b...105
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kanskje han er forelsket i deg? Anonymkode: 3765b...105 Nei, det vet jeg Hvordan ville du håndtert en slik situasjon? Anonymkode: b1090...318
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Enten være unaturlig, falsk hyggelig mot han, eller totalt ignorert han. Men du kan jo ikke vite helt sikkert at han ikke har følelser for deg? Eller kanskje er jobbmessig misunnelig på deg? Anonymkode: 3765b...105 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 Når du sier "andre har begynt å legge merke til det", hva mener du da? Har andre tatt det opp med deg? Jeg hadde bare ignorert ham, og bevisst henvendt meg til andre. Anonymkode: b9851...3c2 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Enten være unaturlig, falsk hyggelig mot han, eller totalt ignorert han. Men du kan jo ikke vite helt sikkert at han ikke har følelser for deg? Eller kanskje er jobbmessig misunnelig på deg? Anonymkode: 3765b...105 Jeg VET at han ikke har følelser. La det gå ☺️ Jeg tror jeg prøver å ignorere han fra nå av. Hvor ille må det forresten bli at man tar saken til sjefen? Anonymkode: b1090...318
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Når du sier "andre har begynt å legge merke til det", hva mener du da? Har andre tatt det opp med deg? Jeg hadde bare ignorert ham, og bevisst henvendt meg til andre. Anonymkode: b9851...3c2 Ja, de har sagt det til meg og jeg sett blikket de gir meg når han driver med det han driver med. Anonymkode: b1090...318
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Snakk med de andre om det, og ignorer mannen fullstendig. Anonymkode: 8973c...81f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Jeg har god kontakt med samtlige, men han ene viser både med måten han snakker med meg på og kroppsspråket at jeg er noe dritt og er ikke verdt noe. I en samtale med mange ser han på alle, men ikke på meg, snur ryggen til meg slik at jeg er «utenfor samtalen», hilser ikke på meg, sier «Hæ?» som om han ikke hva jeg sa eller reagerer ikke på det jeg spør om, som om jeg ikke er der. Andre har begynt å legge merke til det fordi det er så tydelig. Jeg har ikke gjort han noe!! Det er jeg helt sikker på. Jeg smiler, spør han om ting, inkluderer han osv., men nå føler jeg at det er nok!! Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: b1090...318 student eller jobbsammenheng? Anonymkode: 628c4...1a8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 Sorry, så det er kollega. Hva med å ta det opp med sjefen? Eller din manager. Evt sett han i situasjon der han foran sjefen må være ok mot deg. Greier han det ikke, så ser sjefen det. Anonymkode: 628c4...1a8
anonymLala Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 31 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har god kontakt med samtlige, men han ene viser både med måten han snakker med meg på og kroppsspråket at jeg er noe dritt og er ikke verdt noe. I en samtale med mange ser han på alle, men ikke på meg, snur ryggen til meg slik at jeg er «utenfor samtalen», hilser ikke på meg, sier «Hæ?» som om han ikke hva jeg sa eller reagerer ikke på det jeg spør om, som om jeg ikke er der. Andre har begynt å legge merke til det fordi det er så tydelig. Jeg har ikke gjort han noe!! Det er jeg helt sikker på. Jeg smiler, spør han om ting, inkluderer han osv., men nå føler jeg at det er nok!! Hva kan jeg gjøre? Anonymkode: b1090...318 Hvis du tør, kan du jo prøve å få han på tomannshånd ‘’tilfeldigvis’’, og starte en prat der. På bussen, i lunsjen e.l, om det finnes muligheter. Snakk om vær og vind, og overser han deg like tydelig da kan du høre om han har et problem med deg siden han oppfører seg slikt? Selv ville jeg egentlig bare ignorert...men kanskje vært nysgjerrig. 3
Poision-Ivy Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 Behandle han som luft og ingenting tilbake. Kanskje også latterliggjøring og andre hersketeknikker. Han ser på deg som svak og derfor et velegnet offer.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 Siden de andre har lagt merke til det skal du alliere deg med dem og få noen av dem, helst flere, til å kommentere det når det skjer. Det er makt i å ha flertallet i ryggen. Når han ser at de reagerer negativt på oppførselen hans vil har forhåpentligvis skjønne at han blir lite populær. Ikke la dette gå. Anonymkode: bda20...8be 12
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): student eller jobbsammenheng? Anonymkode: 628c4...1a8 Jobb Anonymkode: b1090...318
Kattekusken Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 (endret) Beste i slike i situasjoner er å spre rykter om han. Fks at dere var i ferd med å hooke up etter en fuktig aften på Onkel Donald februar i fjor, men så hadde han så liten snopp at du kastet han på dør etter at siste nattbuss hadde gått og han måtte traske hele veien hjem til Furuset med den mikroskopiske halen mellom beina Endret 21. mai 2021 av Kattekusken 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #18 Skrevet 21. mai 2021 Kattekusken skrev (Akkurat nå): Beste i slike i situasjoner er å spre rykter om han. Fks at dere var i ferd med å hooke up etter en fuktig aften på Onkel Donald februar i fjor, men så hadde han så sliten snopp at du kastet han på dør etter at siste nattbuss hadde gått og han måtte traske hele veien hjem til Furuset Veeeldig dårlig ide å spre rykter! Jeg hadde enten prøvd å ignorere det, eller tatt det opp med ham på tomannshånd (jeg legger merke til at du.... hvorfor?). Jeg hadde ikke gått til sjefen før det ble et stort problem for deg/arbeidsplassen. Synes ansatte kan prøve å ordne opp seg i mellom før de kontakter leder. Anonymkode: a1b6e...8f7 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #19 Skrevet 21. mai 2021 Kattekusken skrev (13 minutter siden): Beste i slike i situasjoner er å spre rykter om han. Fks at dere var i ferd med å hooke up etter en fuktig aften på Onkel Donald februar i fjor, men så hadde han så liten snopp at du kastet han på dør etter at siste nattbuss hadde gått og han måtte traske hele veien hjem til Furuset med den mikroskopiske halen mellom beina Nei, jeg driver ikke med sånt Anonymkode: b1090...318 1
Eeemil Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 Jeg hadde bedt han om en samtale og spurt han rett ut om det er noe ved deg som irriterer han. Jeg hadde prøvd å være åpen, vennlig og bestemt og forklart at det er en følelse du sitter igjen med etter at dere har vært sammen. Kanskje han trenger å ventilerte noe. Iallefall trenger du å gjøre det. Han trenger en påminnelse om å være hyggeligere. Og om han sliter med noe helt annet, så kan han kanskje få litt støtte fra deg eller få være i litt gretten uten at du tar det til deg. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå