byh1 Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Jeg vil kjøpe bruktbil men trenger anbefalinger ift drivstoff og bompenger særlig dere som har prøvd begge to. 1. Hvor mye km kan man kjøre med en full batteri? 2. Hvor mange år er levealder av batteriet? 3.Hvilken bil anbefaler du meg?
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 byh1 skrev (1 minutt siden): Jeg vil kjøpe bruktbil men trenger anbefalinger ift drivstoff og bompenger særlig dere som har prøvd begge to. 1. Hvor mye km kan man kjøre med en full batteri? 2. Hvor mange år er levealder av batteriet? 3.Hvilken bil anbefaler du meg? Spørs hvor du bor og hvor mye du kjører. Bor du i by er el greia. På landet og utenfor Oslos sinnsyke verden så er bensin greia.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 byh1 skrev (1 minutt siden): Jeg vil kjøpe bruktbil men trenger anbefalinger ift drivstoff og bompenger særlig dere som har prøvd begge to. 1. Hvor mye km kan man kjøre med en full batteri? 2. Hvor mange år er levealder av batteriet? 3.Hvilken bil anbefaler du meg? Jeg har nettopp byttet bilen min til El. Kjørelengde er ihht hva slags bil du har. Kjøper du brukt så er det litt «jo lengre kjørelengde jo dyrere» Jeg kjøpte en 2016 Kia, til 84000, den er 24kwt, sommerkjøring ca 18 mil. Batteri er vanskelig, som regel har man 5-8 år i garanti, men de kan leve lenge etter det. Anonymkode: 994a5...db0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 1. Varierer fra bil til bli, men for en 2020 modell er 400 km på sommeren ganske vanlig. Får biler med både mer og mindre. 2. Det er det egentlig ingen som vet ennå, men mye tyder på at det varer i bilens levetid. 3. Kommer helt ann på budsjett. Brukt El-bil får man fra 30 000 til over millionen. Anonymkode: 690a8...59c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå