AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Er i starten av uke 5 nå, og har siden forrige uke kjent at jeg ofte har hodepine, føler meg utrolig trøtt og kjenner meg sliten mye av tiden. Dette er jo veldig tidlig i svangerskapet, så er litt bekymret. Flere som har det sånn? Normalt? Går det over snart? Anonymkode: 0e579...b2e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Helt normalt. 1.trimester er gjerne det trimesteret man føler seg mest uggen i kroppen, så det er ikke rart du føler deg sånn så tidlig. Tvert i mot er det jo tidlig i svangerskapet man er dårlig. For min del var 1.trimester det desidert det verste trimesteret, for jeg fikk ingen bekkenplager eller andre vondter, så både 2. og 3.trimester var veldig bra. I første trimester går babyen fra celleklump til foster, noe som krever veldig mye av morens kropp og som fører til kvalme, hodepine, utmattelse ++ hos de aller fleste. Etter 1.trimester er fosteret ferdig "laget" og skal "bare" vokse og utvikle seg (mye). Du kan regne med å føle deg dårlig fram til ca.uke 12. Det er også sannsynlig at du snart blir kvalm. Anonymkode: 84cae...110 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Veldig normalt, akkurat sånn det skal være, dessverre 🙈 Man litt ekstremt sliten i første trimester, hodepine er vanlig og i uke 6-7 kommer ofte kvalmen også. Oftest blir det bedre i 2. trimester Anonymkode: 63be5...ee1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Helt normalt. Ga seg i uke 18 for min del Anonymkode: d96c4...aad
Fiffig Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Alt det du beskriver er reelt for meg også. Kom dog ikke før i uke 6-7 men hoi som jeg gleder meg til første trimester er over!
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Helt normalt! Ikke gitt seg enda for meg, i uke 11 nå. LEI av å ha vondt i hodet og føle på samme søvnbehov som spebarn 😂 Anonymkode: eaafd...b62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå