AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Har veldig ømme bryster, sånn som med en gang jeg begynner på P piller. Men mener eggløsning har vært denne uken. Da er det vel helt umulig at det er noe mer enn pms? Men bruker ikke ha så ømme bryster så kort tid etter eggløsning Anonymkode: 86fe4...c00
Fiffig Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Fikk definitivt ikke ømme bryster i uka etter eggløsning allerede. MEN ømme bryster kommer normalt et sted i syklusen. Når man leter etter symptomer, blir man ofte mer oppmerksom på dem. Gjorde i alle fall jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Jeg får ofte ømme bryster mellom eggløsning og mens, uavhengig av om jeg er gravid. Da vi begynte å prøve var jeg skråsikker på at nå måtte det ha skjedd noe, for det føltes jo annerledes enn forrige syklus... men nei. Tror det er helt vanlig at det varierer litt syklus til syklus, og at man kjenner veeeeldig godt etter når man prøver å bli gravid 😅 Anonymkode: 11998...1d0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Jeg pleier oftest å få ømme bryster mellom eggløsning og mens, men det har hendt at jeg ikke har fått det og det kan variere litt hvor ømme de blir. Jeg hadde veldig ømme bryster i dagene før jeg ventet mensen (husker ikke nøyaktig når det startet, men det var i hvert fall uvanlig ømt) en gang jeg testet positivt (men det endte med tidlig SA). I de to svangerskapene som ble barn, var ikke brystene så ømme. Jeg husker at den ømheten som var forsvant helt rett før ventet mens, og jeg var sikker på at mensen kom. Anonymkode: fc72c...1cb
Solina Skrevet 22. mai 2021 #5 Skrevet 22. mai 2021 Sist syklus, som faktisk ble en spire, var ømme bryster mitt første tegn på eggløsning faktisk. Etter at jeg sluttet på p-piller kom det bare tidligere og tidligere etter eggløsning, og det ble vanlig for meg å ha det i to uker til mensen var i gang 🤷🏻♀️ Så satt spiren, og ømme bryster har fått en ny dimensjon 😝
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #6 Skrevet 22. mai 2021 Ømme bryster rundt uke 5. Anonymkode: 374fa...986
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå