AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Del Skrevet 21. mai 2021 Hva med reservehjul? Anonymkode: 6a499...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Del Skrevet 21. mai 2021 Min ford fra 2010 har ikke reservehjul, den har sånn spray man kjører i dekket og håper man rekker frem til dekkmann før det renner ut... har vel ikke sett reservehjul på annet enn biler fra tidlig 2000 tall eller 90 tall. Jeg ville heller hatt reservedekk i bilen min. Hjulmutterkryss kjøpte jeg selv, greit å ha med. Liten jekk og. Anonymkode: 05575...06c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tdm900 Skrevet 21. mai 2021 #3 Del Skrevet 21. mai 2021 Det er for å spare vekt. Men det er fullt mulig å få lagt inn reservehjule. Riktignok et nødhjul som har vert i mange år. Jekk har jo alle biler, må jo få løfta opp bilen for å finne ut om det er som sitter i dekket før tetteguffa sprayes inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smeltemann Skrevet 21. mai 2021 #4 Del Skrevet 21. mai 2021 Hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 21. mai 2021 #5 Del Skrevet 21. mai 2021 tdm900 skrev (2 timer siden): Jekk har jo alle biler, må jo få løfta opp bilen for å finne ut om det er som sitter i dekket før tetteguffa sprayes inn. Jekk er ikke noe som følger alle biler nei, flertallet leveres kun med luftkompressor og tettemiddel. Selv større SUV'er leveres uten jekk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Del Skrevet 21. mai 2021 C-girl skrev (14 minutter siden): Jekk er ikke noe som følger alle biler nei, flertallet leveres kun med luftkompressor og tettemiddel. Selv større SUV'er leveres uten jekk. Min kom uten. Punkterte i går hjalp ikke med tettemiddel. TS Anonymkode: 6a499...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
C-girl Skrevet 22. mai 2021 #7 Del Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Min kom uten. Punkterte i går hjalp ikke med tettemiddel. TS Anonymkode: 6a499...84e Er ikke alltid at tettemiddel hjelper, det er kun om det er en mindre skade typ spiker/skrue i dekket. Har man en stor skade på siden på dekket vil ikke noe annet enn ett nytt dekk være tilstrekkelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #8 Del Skrevet 22. mai 2021 C-girl skrev (1 time siden): Er ikke alltid at tettemiddel hjelper, det er kun om det er en mindre skade typ spiker/skrue i dekket. Har man en stor skade på siden på dekket vil ikke noe annet enn ett nytt dekk være tilstrekkelig. Takk og pris for at dette skjedde hjemme. Vikting ville ta med seg bilen til verksted, men endte med å skifte til to vinterdekk bak. Det sto ett stort knivblad midt i dekket. Siden dekket er ovet 1 år må jeg skifte begge. Anonymkode: 6a499...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #9 Del Skrevet 22. mai 2021 Reservehjul er vel sjeldent at følger med? Det tar jo plass i bilen, de fleste biler har ikke sted for ekstra hjul. Er sjeldent man punkterer Anonymkode: e031c...6f0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #10 Del Skrevet 22. mai 2021 Nei, ingen av våre biler det. Anonymkode: 7ae7b...63f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå