Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Da endte vårt første ivf søskenforsøk negativt. Jeg har aldri sjekket om egglederne er ok, er det ikke rart de ikke sjekker dette? Alle prøvene mine er gode, men aldri blitt gravid uten hjelp. Hvis egglederne er tette/ødelagte er det mulig å åpne dem? Er det noe som koster mye penger privat? 

Noen som vet noe om dette? 

Anonymkode: b90db...b3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ikke stolt på at et lite lokalsykehus gjør det (bra nok). Dette utvikler seg raskt. På noen få år har kunsten utviklet seg :) men, det krever en god kirurg. Det er f.eks bare en lege som gjør dette på st Olavs. Det er vanskelig å få til, og mange leger ser på det som fånyttes å prøve. 

AnonymBruker
Skrevet

Ok, trodde det bare var å skylle gjennom dem med et eller annet jeg. Noen som har fått gjort dette privat? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Ok, trodde det bare var å skylle gjennom dem med et eller annet jeg. Noen som har fått gjort dette privat? 

For å sjekke om de er åpne er å sjekke med kontrastvæske, å fikse tette eggleder er noe helt annet. 

AnonymBruker
Skrevet

Mulig du alt vet det men om egglederne er tette påvirker ikke ivf forsøk, så slipper du hvertfall stresse med at det påvirker forsøket. 

Anonymkode: 0d5e6...d81

AnonymBruker
Skrevet
Neutral90 skrev (14 timer siden):

For å sjekke om de er åpne er å sjekke med kontrastvæske, å fikse tette eggleder er noe helt annet. 

Da er jeg med, takk for svar 😊

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Mulig du alt vet det men om egglederne er tette påvirker ikke ivf forsøk, så slipper du hvertfall stresse med at det påvirker forsøket. 

Anonymkode: 0d5e6...d81

Ja, tenkte at vi kunne prøve selv i mellomtiden, dersom egglederne var i orden. Men, da forstår jeg at enten så er de åpne, eller så er de tette med liten mulighet til å fikses. Takk for svar alle sammen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...