AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Føler det mangler en del da. Er dame. Litt hva er vitsen? Hadde det med en for en tid tilbake. Han fingret meg, jeg sugde og runket han. Han kom. Han tok ingen initativ til å ra den inn. Skuff. Forklar gjerne hva du tenker og hvorfor? Kunne neste onanert alene jo. Anonymkode: 65350...cf4
Scoops Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Jeg datet en stund en mann som ville ha det sånn, og når det kun ble sånn så følte jeg veldig på at det manglet noe, så for meg så fungerte det ikke. Han jeg er med nå kan vi noen ganger gjøre det slik og da gjør det meg ingenting fordi jeg vet at der er det mye variasjon og som oftest er alt i inkludert 1
Hippogriff Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Da hadde hele poenget vært borte for min del. 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Så dritkjedelig. Er jo penetrering som er det beste! Hadde ikke orket å ha sex med en som bare vil gjøre alt det andre uten penetrering. Selvsagt er det helt greit å runke og suge og slike ting, men å aldri ha penetrering, hadde blitt kjedelig i lengden. Variasjon er jo bra . Hadde ikke orket det der i allefall.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Hatt det to ganger og begge gangene det samme. Fikk meg ikke til å si noe. Anonymkode: 65350...cf4
Kattekusken Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 (endret) Hadde dama vært fornøyd med å bare runke meg som i den scenen i episode 3 sesong 1 av Homeland hadde det vært drømmen. Dessverre må jeg av og til skru av lyset slik at jeg kan fantasere om ladyboy'en jeg møtte i Thailand i 2004 og lide meg gjennom en runde misjonær. Endret 21. mai 2021 av Kattekusken 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 Nå er jeg lesbisk, så det er sånn jeg og kjæresten min har sex - uten penetrering altså. Jeg syns det er helt fantastisk! Ingen av oss liker å bli penetrert, dildo er ikke en del av vårt sexliv. Men veldig intens og lidenskapelig fingring, slikking og kyssing, som kan holde på i mange timer, det er helt magisk for meg. (Jeg har prøvd å ha sex med menn/penis om noen skulle lure, så jeg er helt sikker på at det ikke er noe for meg). Anonymkode: 4efea...10a 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Han slikket ikke. Bare med hender. Anonymkode: 65350...cf4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Min kjære sliter med ereksjonssvikt, og vi har ikke hatt sex med penetrering på....ja, gudene vet - husker ikke sist. Vi har likevel et godt sexliv, med bruk av munn, fingre og kropp. Jeg har liten utbytte av penetrering, og selv om det kunne vært fint med et skikkelig knull, så er det ikke et så stort savn for meg at jeg vil bytte mann. Poenget mitt er at vi er ulike. Jeg lever fint med mitt sexliv, uten penetrering. Jeg syns også det er et viktig poeng, siden det er en del som har det som oss, og jeg syns det er greit å normalisere det. Anonymkode: d7ecb...655 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Min kjære sliter med ereksjonssvikt, og vi har ikke hatt sex med penetrering på....ja, gudene vet - husker ikke sist. Vi har likevel et godt sexliv, med bruk av munn, fingre og kropp. Jeg har liten utbytte av penetrering, og selv om det kunne vært fint med et skikkelig knull, så er det ikke et så stort savn for meg at jeg vil bytte mann. Poenget mitt er at vi er ulike. Jeg lever fint med mitt sexliv, uten penetrering. Jeg syns også det er et viktig poeng, siden det er en del som har det som oss, og jeg syns det er greit å normalisere det. Anonymkode: d7ecb...655 Skjønner dette. Ja, er jo mange som gjør det, Anonymkode: 65350...cf4
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Føler det mangler en del da. Er dame. Litt hva er vitsen? Hadde det med en for en tid tilbake. Han fingret meg, jeg sugde og runket han. Han kom. Han tok ingen initativ til å ra den inn. Skuff. Forklar gjerne hva du tenker og hvorfor? Kunne neste onanert alene jo. Anonymkode: 65350...cf4 Hvor er dialogen her? Det er jo helt tydelig at han gjorde det han trodde var best. Du ligger jo bare der og forventer at han skal penetrere deg. Du er selv ansvarlig for din nytelse. Som mann opplever jeg ofte at jeg må bistå begge. Selx skal være et samspill og med det må man samarbeide. For å samarbeide må man ha en viss dialog ellers vil ikke dette funke noe du sikkert så der. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 Sex uten penetrering kan da være vel så bra. Men da må tunge og fingre brukes i stedenfor penis. Ev leketøy av ulike varianter. Anonymkode: e1177...303 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (24 minutter siden): Hvor er dialogen her? Det er jo helt tydelig at han gjorde det han trodde var best. Du ligger jo bare der og forventer at han skal penetrere deg. Du er selv ansvarlig for din nytelse. Som mann opplever jeg ofte at jeg må bistå begge. Selx skal være et samspill og med det må man samarbeide. For å samarbeide må man ha en viss dialog ellers vil ikke dette funke noe du sikkert så der. Ja, ble dårlig dialog. Når ikke han gjorde sa ikke jeg noe så ble det han som styringen. Vet jo ikke om han ville penetrere. Anonymkode: 65350...cf4
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, ble dårlig dialog. Når ikke han gjorde sa ikke jeg noe så ble det han som styringen. Vet jo ikke om han ville penetrere. Anonymkode: 65350...cf4 Det er da det er viktig å åpne for en dialog. Å skylde på den andre parten for å renvaske seg selv er ikke noen god løsning på problemet. Da ender man opp med et slik begredelig resultat. 1
sicario Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): . Jeg syns også det er et viktig poeng, siden det er en del som har det som oss, og jeg syns det er greit å normalisere det. Anonymkode: d7ecb...655 Normalisering er virkelig noe dette forumet trenger 😊 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (24 minutter siden): Det er da det er viktig å åpne for en dialog. Å skylde på den andre parten for å renvaske seg selv er ikke noen god løsning på problemet. Da ender man opp med et slik begredelig resultat. Ja, burde sagt noe. Men er allikevel ikke så lett alltid. Skylder ikke på han sånn like mye meg siden jeg ikke sa noe. Anonymkode: 65350...cf4
Frekkulf Skrevet 22. mai 2021 #18 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Føler det mangler en del da. Er dame. Litt hva er vitsen? Hadde det med en for en tid tilbake. Han fingret meg, jeg sugde og runket han. Han kom. Han tok ingen initativ til å ra den inn. Skuff. Forklar gjerne hva du tenker og hvorfor? Kunne neste onanert alene jo. Anonymkode: 65350...cf4 Han merket vel allerede ved å fingre, at det ikke ville gitt ham noen nytelse å penetrere. Selv foretrekker jeg også å bli sugd fremfor å knulle.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 Frekkulf skrev (1 time siden): Han merket vel allerede ved å fingre, at det ikke ville gitt ham noen nytelse å penetrere. Selv foretrekker jeg også å bli sugd fremfor å knulle. Så du tenker at han tenkte på det som ble best for han? Anonymkode: 65350...cf4
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Så du tenker at han tenkte på det som ble best for han? Anonymkode: 65350...cf4 Og han kom jo og ikke jeg så var jo supert for han da! Anonymkode: 65350...cf4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå