AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Nå er det jo korona da men Drar dere vanligvis ofte til Oslo? Får dere ofte vesøk fra Oslo? Spesielt aldersgruppen 25-40 jeg spør. Anonymkode: ad1b3...368
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Prøver en gang til jeg, kanskje flere som ser innlegget nå etter arbeidstid Anonymkode: ad1b3...368
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Nei, drar ikke så veldig ofte til Oslo, hvorfor lurer du på det?
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Vet ikke helt om det regnes til omegn, men jeg bor i Vestfold. Har ikke vært i Oslo på flere år. Hvorfor skulle jeg reist til Oslo? Har alt jeg trenger her. Stygt og dyrt i Oslo. Anonymkode: 5348f...8cb 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Catalina Culès skrev (17 minutter siden): Nei, drar ikke så veldig ofte til Oslo, hvorfor lurer du på det? Jeg lurer fordi jeg kanskje ønsker å flytte mot Grenlandsområdet, og vil helst ikke ha noe med Oslo å gjøre. Og håper at det ikke er en greie å "hele tiden" stikke til Oslo for helga. For noen år tilbake var jeg på tur nedover østsiden av oslofjorden og da fikk jeg inntrykk av at veldig mange dro til Oslo ganske ofte, at fryktelig mange pendlet hver dag med tog/hurtigtog og at dette var vanlig nesten helt til Halden. Jeg har hørt noe av det samme om andre siden og forstår det jo mer om man kommer fra Hønefoss, Kongsberg, Tønsberg -ikke like lang reisevei inn mot Oslo da, men så begynte jeg altså å lure på om det var veldig vanlig også lengre sør. Altså typ for å dra på konserter, ha "storbyhelg" osv. Jeg hadde altså håpet på at Grenland er for langt unna til at det er naturlig, og det er kanskje det? Anonymkode: ad1b3...368
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 Bor i Grenland, føler ikke jeg har noen behov for å reise inn til Oslo. Måtte kun ha blitt om et eller annet obskurt band jeg hører på tilfeldigvis spiller på John Dee eller noe, og det har vel til nå kun skjedd én gang per femte år. Anonymkode: 7145d...1b1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 Jeg bor i Vestfold og har ikke vært i Oslo på flere år. Kjenner ingen som drar ditt støtt og stadig heller. Kommer sikkert en del an på hva slags omgangskrets man har. Anonymkode: 19379...e1a 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer fordi jeg kanskje ønsker å flytte mot Grenlandsområdet, og vil helst ikke ha noe med Oslo å gjøre. Og håper at det ikke er en greie å "hele tiden" stikke til Oslo for helga. For noen år tilbake var jeg på tur nedover østsiden av oslofjorden og da fikk jeg inntrykk av at veldig mange dro til Oslo ganske ofte, at fryktelig mange pendlet hver dag med tog/hurtigtog og at dette var vanlig nesten helt til Halden. Jeg har hørt noe av det samme om andre siden og forstår det jo mer om man kommer fra Hønefoss, Kongsberg, Tønsberg -ikke like lang reisevei inn mot Oslo da, men så begynte jeg altså å lure på om det var veldig vanlig også lengre sør. Altså typ for å dra på konserter, ha "storbyhelg" osv. Jeg hadde altså håpet på at Grenland er for langt unna til at det er naturlig, og det er kanskje det? Anonymkode: ad1b3...368 Jeg har i vertfall ikke noe behov å reise til Oslo, så ofte. Har det jeg trenger her. Men folk er jo forskjellige. Det er vel 3 år siden sist jeg var i Oslo.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Jeg bor ikke i området akkurat nå, men gjorde det inntil for et par år siden. Jeg var (og er) ganske mye i Oslo, men det er pga at jeg har familie som bor der. Ikke fordi jeg har et kjempestort behov for å besøke byen Anonymkode: db1f2...ff1 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 Catalina Culès skrev (37 minutter siden): Jeg har i vertfall ikke noe behov å reise til Oslo, så ofte. Har det jeg trenger her. Men folk er jo forskjellige. Det er vel 3 år siden sist jeg var i Oslo. Ja, folk er jo forskjellig -jeg lurte nok mer på om det var en "greie" jevnt over, slik det virket som at det var i Fredrikstad og omegn. Men ut i fra dere som svarer her så virker det jo ikke sånn, og for mine ører høres det veldig positivt ut! Takk til dere som har svart til nå! Anonymkode: ad1b3...368
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå