AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Blir så lei av det pisspreiket. Forhold er ikke kjærlighet. Det er kåthet og forelskelse som varer en stund, og så går det over. Allikevel driver folk å maser om at de vil finne kjærligheten. Den kan du bare gi til deg selv. Slutt å vær så naive. Det er ikke sånn naturen fungerer. Anonymkode: 617eb...9f5 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Smeltemann skrev (Akkurat nå): Bedre å fokusere på å få seg et ligg? Av og til hvis man gidder. Anonymkode: 617eb...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Har opplevd kjærligheten jeg, selv om jeg nå igjen er singel. Den varte mesteparten av mitt voksne liv. ❤️ Anonymkode: 3e2e2...389 19
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har opplevd kjærligheten jeg, selv om jeg nå igjen er singel. Den varte mesteparten av mitt voksne liv. ❤️ Anonymkode: 3e2e2...389 Nei det har du ikke. Det ble slutt som du selv skriver. Det er ikke kjærlighet. Anonymkode: 617eb...9f5 3
CorvusCorax Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Noen har faktisk kommet videre i evolusjonen og sluttet å leve/tenke som huleboere. 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei det har du ikke. Det ble slutt som du selv skriver. Det er ikke kjærlighet. Anonymkode: 617eb...9f5 Alt kan ende.. Er fortsatt glad i han og gode venner. Forelskelsen derimot var over etter et par år, etter det var det kjærlighet som holdt oss sammen de neste 20. Du kan på en måte si at kjærligheten ikke har tatt slutt, men at vi har det bedre hver for oss pr. i dag. Kanskje du selv vil oppleve det en dag, det håper jeg ❤️ Anonymkode: 3e2e2...389 11
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 16 minutter siden, AnonymBruker said: Blir så lei av det pisspreiket. Forhold er ikke kjærlighet. Det er kåthet og forelskelse som varer en stund, og så går det over. Allikevel driver folk å maser om at de vil finne kjærligheten. Den kan du bare gi til deg selv. Slutt å vær så naive. Det er ikke sånn naturen fungerer. Anonymkode: 617eb...9f5 Bitter, much? Når forelskelsen går over så sitter man enten igjen med ingenting eller med kjærlighet. Vi gjorde det sistnevnte og er nå et fortsatt lykkelig par etter 16 år sammen. Anonymkode: b0e3e...82a 27
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Stått opp med feil fot først i dag? Anonymkode: 20b64...6ee 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Alt kan ende.. Er fortsatt glad i han og gode venner. Forelskelsen derimot var over etter et par år, etter det var det kjærlighet som holdt oss sammen de neste 20. Du kan på en måte si at kjærligheten ikke har tatt slutt, men at vi har det bedre hver for oss pr. i dag. Kanskje du selv vil oppleve det en dag, det håper jeg ❤️ Anonymkode: 3e2e2...389 Ja, vennskap kan være kjærlighet. Familie kan være kjærlighet, men ikke forhold. Det er ikke naturlig å gro fast med en person. Ser du dyrene gjøre det? Dette med ekteskap var noe tull folk fant på i gamle dager fordi de mente at det var forbudt å ha sex og få barn uten å være gift. Skulle tro folk visste bedre i dag. Anonymkode: 617eb...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 Kjærlighet mellom andre enn foreldre-barn er aldri betingelsesløs, og vil fordufte dersom betingelsene ikke oppfylles. De som er innforstått med det har derfor større sjanse for å lykkes med å få den til å vare, ettersom de også forstår at langsiktig, romantisk kjærlighet krever kontinuerlig selvdisiplin i form av å holde seg attraktiv for sin partner, både fysisk og psykisk. Det krever at begge parter tar forholdet dønn seriøst, at begge tåler å både gi og få ærlige tilbakemeldinger, at begge tar vare på sine egne kropper og at begge henter nye impulser utenfra og opprettholder et sosialt liv på hver sin kant. Folk som tror romantisk kjærlighet er noe magisk og overnaturlig som ordner alt vil aldri lykkes med å holde det gående over tid. Anonymkode: 07eb1...e83 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 CorvusCorax skrev (5 minutter siden): Noen har faktisk kommet videre i evolusjonen og sluttet å leve/tenke som huleboere. Det er heller motsatt. Ekteskap ble oppfunnet en gang i tiden. Folk burde skjønne dette i dag at det er meningsløst og fullstendig tull. Anonymkode: 617eb...9f5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, vennskap kan være kjærlighet. Familie kan være kjærlighet, men ikke forhold. Det er ikke naturlig å gro fast med en person. Ser du dyrene gjøre det? Dette med ekteskap var noe tull folk fant på i gamle dager fordi de mente at det var forbudt å ha sex og få barn uten å være gift. Skulle tro folk visste bedre i dag. Anonymkode: 617eb...9f5 Jeg forventer mer av meg selv enn fra et dyr. Jeg bryr meg heller ikke "gamle dager" da samboer og jeg verken er gift eller har barn. Men lykkelige er vi uansett hvor bitter du er. Anonymkode: b0e3e...82a 3
Hr. Aktiv Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 Det finnes non som er skikkelige og farer med gjensidighet, men det er desverre ikke mange. Derfor ropes det ut slik at de kan høre deg kansje til slutt.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, vennskap kan være kjærlighet. Familie kan være kjærlighet, men ikke forhold. Det er ikke naturlig å gro fast med en person. Ser du dyrene gjøre det? Dette med ekteskap var noe tull folk fant på i gamle dager fordi de mente at det var forbudt å ha sex og få barn uten å være gift. Skulle tro folk visste bedre i dag. Anonymkode: 617eb...9f5 Joda, det finnes dyr som er monogame og dyr som parrer av instinkt. Forøvrig er det helt i orden for meg hva andre velger, være seg sex eller valget å få barn alene ❤️ Med kjærlighet mener jeg at vi elsket hverandre dypt og inderlig. Pr. i dag er jeg fortsatt glad i han og elsker han på en måte, selv om vi har skilt lag. Så kjærlighet finnes kjære du Anonymkode: 3e2e2...389 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, vennskap kan være kjærlighet. Familie kan være kjærlighet, men ikke forhold. Det er ikke naturlig å gro fast med en person. Ser du dyrene gjøre det? Dette med ekteskap var noe tull folk fant på i gamle dager fordi de mente at det var forbudt å ha sex og få barn uten å være gift. Skulle tro folk visste bedre i dag. Anonymkode: 617eb...9f5 De fleste fuglearter lever i par. Om det er av kjærlighet, instinkt eller nødvendighet vites ikke. Men en ting er sikkert. Uavhengig av følelsene våre så er det å leve i stabile par den beste overlevelsesstrategien for å få overlevende avkom som menneske. Alt annet er rett og slett mindre fornuftig. Anonymkode: 36028...cb3 6
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, vennskap kan være kjærlighet. Familie kan være kjærlighet, men ikke forhold. Det er ikke naturlig å gro fast med en person. Ser du dyrene gjøre det? Dette med ekteskap var noe tull folk fant på i gamle dager fordi de mente at det var forbudt å ha sex og få barn uten å være gift. Skulle tro folk visste bedre i dag. Anonymkode: 617eb...9f5 Flere dyrearter har livslange partnere, akkurat som mange mennesker har det. Anonymkode: f676d...8ed 5
Tuba Skrevet 21. mai 2021 #18 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Blir så lei av det pisspreiket. Forhold er ikke kjærlighet. Det er kåthet og forelskelse som varer en stund, og så går det over. Allikevel driver folk å maser om at de vil finne kjærligheten. Den kan du bare gi til deg selv. Slutt å vær så naive. Det er ikke sånn naturen fungerer. Anonymkode: 617eb...9f5 Så trist for deg. Klart livslang kjærlighet finnes❤️ 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #19 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Joda, det finnes dyr som er monogame og dyr som parrer av instinkt. Forøvrig er det helt i orden for meg hva andre velger, være seg sex eller valget å få barn alene ❤️ Med kjærlighet mener jeg at vi elsket hverandre dypt og inderlig. Pr. i dag er jeg fortsatt glad i han og elsker han på en måte, selv om vi har skilt lag. Så kjærlighet finnes kjære du Anonymkode: 3e2e2...389 Nei det finnes ikke dyr som lever sammen i 10,20,30,40 og 50 år. Fordi det ikke er naturlig. Anonymkode: 617eb...9f5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 Just now, AnonymBruker said: Nei det finnes ikke dyr som lever sammen i 10,20,30,40 og 50 år. Fordi det ikke er naturlig. Anonymkode: 617eb...9f5 Ulver lever sammen til en av dem dør. Det er naturlig nok ikke i 20-50 år fordi de ikke lever så lenge. Uansett er det for meg temmelig irrelevant hva dyr gjør. Jeg gjør det som gjør meg lykkelig, og det blir jeg av forholdet jeg er i. Anonymkode: b0e3e...82a 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå