Gå til innhold

Hva slags forventninger har dere som henter i barnehagen til barnehageassistenten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Forventer dere noe annet enn at de er snille mot barna siden de ikke er utdannet?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du? 

Anonymkode: 58126...0db

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du? 

Hva de gjør på fritiden, for eksempel om de har et forhold til en av de voksne som leverer barnet sitt i barnehagen?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen forventninger til hva de gjør på fritiden. 

AnonymBruker
Skrevet

At de er snille med barna, snakker og leker med dem, trøster dem hvis de trenger det, hjelper dem, etc. 

Anonymkode: 14326...046

• Liker 1
Skrevet

Akkurat i henteøyeblikket? Da forventer jeg at de møter meg med et smil, gir en kjapp oppsummering av dagen, hjelper til å finne matboksen/klærne til barnet dersom de ikke er på sitt normale sted, og vinker til barnet når vi går.

Og hvem de er sammen med på fritiden er da ikke min sak. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
BukkenAskeladd skrev (6 timer siden):

Forventer dere noe annet enn at de er snille mot barna siden de ikke er utdannet?

Mange av dem er under utdanning eller utdannet barne- og omsorgsarbeider. Forventer at de er gode og trygge voksne som setter sunne grenser. Som bryr seg og tar vare på barnet. Og mest sannsynlig er det assistentene som er mest sammen med barna pga plantid for ped.lederne. Så.. 

BukkenAskeladd skrev (6 timer siden):

Hva de gjør på fritiden, for eksempel om de har et forhold til en av de voksne som leverer barnet sitt i barnehagen?

Har ikke noe med hva de gjør på fritiden. Møtte alle ute etter jobbfest en fredag kveld og hadde en hyggelig prat med noen av dem. 

Om de har et forhold til en av foreldrene som leverer barn i barnehagen, vel.. Det trenger ikke nødvendigvis bety noe så lenge de vet at jobb er jobb og kjæresteforhold er kjæresteforhold.

Anonymkode: 771af...c6d

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge de som jobber i barnehagen er dyktig og er omsorgsfull så driter jeg i hva de driver med på fritiden. (Finnes jo unntak da, doper de seg, voldtar andre eller er mordere hadde jeg reagert)

Anonymkode: dd8dd...2be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...