BukkenAskeladd Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Jobber som assistent i barnehage og vet ikke helt om lederen min har lov til å bry seg med hva jeg gjør. Det kan hende at hun bare er misunnelig på meg siden jeg er ung og veltrent. Lederen min sa at jeg måtte slutte å legge an på en mann som henter sønnen sin i barnehagen. Sannheten er at jeg har allerede innledet et forhold med ham. Han har mye penger og betaler husleien vår, men han kan ikke flytte inn enda. Han har veldig lyst til å flytte inn og jeg drømmer om at han skal fri. Men han har noe oppdrag på jobben som vil ta mye tid de nærmeste fire åra så det må bli etter det sier han. Problemet er at han er gift, så vi møtes nesten bare for sex. Han må alltid jobbe eller dra på noe sammen med familien. Jeg vet ikke hva lederen min i barnehagen vet om forholdet vårt, men har hun lov å bry seg? Eller har hun brutt reglene for hva man kan tillate seg?
BukkenAskeladd Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2021 TS her: Vil bare fortelle at alt dette foregår på min egen fritid
Nuith Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Hva du gjør på fritiden er din sak, hvordan du oppfører deg ovenfor barnas foreldre (barnehagens "kunder") er absolutt din leders sak, og der burde du oppføre deg profesjonelt og ikke flørtete. 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 BukkenAskeladd skrev (1 minutt siden): TS her: Vil bare fortelle at alt dette foregår på min egen fritid Flørtinga pågår åpenbart på jobb også dersom lederen din kommenterer det. Oppfører du deg uprofesjonelt så har leder noe med det å gjøre. Sånn ellers er jeg mer bekymret for at du omtaler deg selv i flertall. Håper alle har det bra Anonymkode: d38fd...5f4 4