BukkenAskeladd Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Jobber som assistent i barnehage og vet ikke helt om lederen min har lov til å bry seg med hva jeg gjør. Det kan hende at hun bare er misunnelig på meg siden jeg er ung og veltrent. Lederen min sa at jeg måtte slutte å legge an på en mann som henter sønnen sin i barnehagen. Sannheten er at jeg har allerede innledet et forhold med ham. Han har mye penger og betaler husleien vår, men han kan ikke flytte inn enda. Han har veldig lyst til å flytte inn og jeg drømmer om at han skal fri. Men han har noe oppdrag på jobben som vil ta mye tid de nærmeste fire åra så det må bli etter det sier han. Problemet er at han er gift, så vi møtes nesten bare for sex. Han må alltid jobbe eller dra på noe sammen med familien. Jeg vet ikke hva lederen min i barnehagen vet om forholdet vårt, men har hun lov å bry seg? Eller har hun brutt reglene for hva man kan tillate seg?
BukkenAskeladd Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #2 Skrevet 21. mai 2021 TS her: Vil bare fortelle at alt dette foregår på min egen fritid
Nuith Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Hva du gjør på fritiden er din sak, hvordan du oppfører deg ovenfor barnas foreldre (barnehagens "kunder") er absolutt din leders sak, og der burde du oppføre deg profesjonelt og ikke flørtete. 7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 BukkenAskeladd skrev (1 minutt siden): TS her: Vil bare fortelle at alt dette foregår på min egen fritid Flørtinga pågår åpenbart på jobb også dersom lederen din kommenterer det. Oppfører du deg uprofesjonelt så har leder noe med det å gjøre. Sånn ellers er jeg mer bekymret for at du omtaler deg selv i flertall. Håper alle har det bra Anonymkode: d38fd...5f4 4
Gjest Blondie65 Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 La oss sette oss inn i en tilsvarende situasjon: Du har barn i denne barnehagen og er gift. På et eller annet tidspunkt får du vite at mannen din har innledet et forhold til en av barnehagens ansatte. Hva ville du gjort i en sånn situasjon? Selvfølgelig har lederen din noe med at du innleder et upassende forhold til et av barnas fedre når dette kan medføre konflikt i familiegruppen.
BukkenAskeladd Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #8 Skrevet 21. mai 2021 Blondie65 skrev (Akkurat nå): La oss sette oss inn i en tilsvarende situasjon: Du har barn i denne barnehagen og er gift. På et eller annet tidspunkt får du vite at mannen din har innledet et forhold til en av barnehagens ansatte. Hva ville du gjort i en sånn situasjon? Selvfølgelig har lederen din noe med at du innleder et upassende forhold til et av barnas fedre når dette kan medføre konflikt i familiegruppen. Hva betyr familiegruppen? Jeg er ikke pedagog og har ikke utdannelse
Gjest Blondie65 Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 BukkenAskeladd skrev (Akkurat nå): Hva betyr familiegruppen? Jeg er ikke pedagog og har ikke utdannelse Jeg mente foreldregruppen. Hva du er utdannet som er irrelevant.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 18 minutter siden, BukkenAskeladd said: Han har mye penger og betaler husleien vår, men han kan ikke flytte inn enda. Hva betyr det? Anonymkode: 41f4c...403 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva betyr det? Anonymkode: 41f4c...403 Hun jobber som prostituert. Anonymkode: 57c79...cfb 5
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 Å dermed har langhelgen startet Anonymkode: a2bb8...50e 8
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 Selvfølgelig har leder noe med dersom ansatte oppfører seg flørtende opp mot kundene i arbeidstiden, det er uprofesjonelt og uholdbart. Anonymkode: 11a93...09e
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr det? Anonymkode: 41f4c...403 Det betyr nok at han finner bekvemmeligheten i å ha i både pose og sekk. 😉 Anonymkode: 82dca...e56
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 Hmmmm...... skal vi se....å det er deg ja. Du har fått opprettet deg ny bruker nå, og spinner videre på dine fantasihistorier som du ikke fikk gjort på dine tidligere brukere. Anonymkode: bf988...df0 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 Ikke bit på folkens, det er MarianneFraBærum som er tilbake med en ny trollekonto. Anonymkode: bbcb4...585 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke bit på folkens, det er MarianneFraBærum som er tilbake med en ny trollekonto. Anonymkode: bbcb4...585 Kjenner at dette kan bli en laaang helg 🙉🙈 Han har mye penger og betaler husleia vår 🤡 Anonymkode: a2bb8...50e 3
BukkenAskeladd Skrevet 21. mai 2021 Forfatter #18 Skrevet 21. mai 2021 Jeg har aldri flørtet i arbeidstida så jeg føler lederen ikke har noe med hvordan jeg lever livet mitt. Mannen elsker meg, men er bundet opp fir tida. Han har sagt at han vurderer å fri om fire eller fem år hvis jeg er lojal noe som jeg er. Om fire eller fem år har jeg spart opp nok egenkapital til å kjøpe egen leilighet hvis det ikke skulle fungere mellom oss
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #19 Skrevet 21. mai 2021 Misunnelig.. gode gud, du har mye å lære... Anonymkode: 767f5...82c 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 BukkenAskeladd skrev (1 time siden): Jobber som assistent i barnehage og vet ikke helt om lederen min har lov til å bry seg med hva jeg gjør. Det kan hende at hun bare er misunnelig på meg siden jeg er ung og veltrent. Lederen min sa at jeg måtte slutte å legge an på en mann som henter sønnen sin i barnehagen. Sannheten er at jeg har allerede innledet et forhold med ham. Han har mye penger og betaler husleien vår, men han kan ikke flytte inn enda. Han har veldig lyst til å flytte inn og jeg drømmer om at han skal fri. Men han har noe oppdrag på jobben som vil ta mye tid de nærmeste fire åra så det må bli etter det sier han. Problemet er at han er gift, så vi møtes nesten bare for sex. Han må alltid jobbe eller dra på noe sammen med familien. Jeg vet ikke hva lederen min i barnehagen vet om forholdet vårt, men har hun lov å bry seg? Eller har hun brutt reglene for hva man kan tillate seg? BukkenAskeladd, slutt å tulle nå. 🤣 Anonymkode: 448a1...526 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå