Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nettopp på intervju som Kundebehandler på telefon 100% vikarstilling i 3 måneder med mulig fortsatt stilling. Dette er en større bedrift og de har det ganske hektisk med telefoner i sommer sesongen. Intervjuer virket veldig trivelig og fikk inntrykk av et godt arbeidsmiljø, men føler det blir litt stress som kommer med denne jobben.

Så 1 time senere fikk jeg tilbud om vikarstilling med ca 3-4 vakter i uka i en måned i en interiør butikk og mulighet for fortsettelse videre. Her har jeg prøve jobbet og vet at jeg kommer til å trives godt. Det er for oftest rolige dager, men de har konkurranse internt om hvem som selger best. Egentlig en fin jobb men det er litt lite jobb. Også har de 1 måned tidligere valgt noen andre enn meg til en større stilling.

Jeg får ikke svar fra Kundebehandler jobben før neste fredag. Jeg vet ikke om jeg kommer til å trives der. Men burde jeg prøve å jobbe der like vel? Eller velge interiør jobben?

Men jeg vil jo helst ha noe jobb ut av dette. Burde jeg spørre Interiør jobben om betenkningstid én uke, eller er det dumt med slike små jobber? 

Jeg trenger innspill! 

Hilsen ei stressa dame.

Anonymkode: 8a696...654

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du har jobbet i interiørbutikken tidligere og ikke har blitt valgt til den andre stillingen du nevnte, vet du hvor du står. En måned er ikke lang tid med jobb. Og "ca" 3-4 vakter er så løst at du kan ende opp med 2 vakter innimellom. 

Jeg ville gått for kundebehandlerjobben. Det er 100%, mulighet for fast og i tillegg en ny erfaring. Siden du ønsker fast jobb på sikt tror jeg du har størst sjanse her. 

Anonymkode: d210f...894

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...