AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hvor vanlig tror dere det er er å like å utføre oralsex? Jeg trodde egentlig at det var vanlig, men av egne erfaringer og hva jeg har lest her inne i det siste virker det ikke sånn... Jeg er 22 og har en samboer på 26. Jeg elsker å bli slikket, og kommer som regel veldig lett, etter max 2-5 min. Men samboeren min liker ikke å så godt å slikke, og gjør det sjeldent. Jeg er alltid ren der nede når han gjør det, og har dusjet meg der nede senest et par timer før. Han gjør det av og til på eget initiativ (annenhver måned max), men da har han som regel drukket litt eller i de tilfellene han setter ekstra mye pris på meg, f.eks hvis han har gjort noe jeg har blitt lei meg / irritert for og har dårlig samvittighet🙄 For å vær helt, helt ærlig så liker jeg ikke veldig godt å suge heller. Tror det har med at det kommer jo så mye spytt fra munnen på penisen, og jeg synes det er ekkelt å svelge det. Selv om det er mitt eget spytt😅 Og hvertfall når man gjør det uten pause i lengre tid, får man jo ikke svelgt ned heller når det bare er blitt litt. Så blir det så vanvittig mye etterhvert. Men jeg har alltid gjort det nokså regelmessig uansett, og aller mest på mitt initiativ faktisk. Men nå har jeg begynt å gjøre det ca like ofte som samboeren min slikker meg, altså ganske sjeldent. Vi har jo vanlig sex og det er fint det også, og jeg kommer da ved å ta på klitoris mens han holder på. Men det er ikke like god orgasme... Dette er ikke en veldig dealbreaker, for jeg setter forholdet vårt mye høyere enn dette her. Men skulle likevel ønske at det kunne vært litt annerledes😅 Anonymkode: 861f8...2d1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Det vil jeg tro er veldig vanlig. Men det finnes jo også de som ikke liker det, sånn som dere to. Selv elsker jeg både å gi og få. M40 Anonymkode: a4972...c27 1
Kattekusken Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Et sted går grensen altså. Jeg er ingen teppebanker. Her er lysene avskrudd, persienne trukket for, og det går kun i misjonær. Hvis dama ønsker seg noe mer enn det kan hun jokke på dekorasjonsputene i senga jeg alltid må ta frem om morgenen og fjerne om kvelden eller noe. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Føler det nesten forventes i dag. Syns det er så jævelig ekkelt, at jeg vil heller være singel. 🤮 Anonymkode: d15c1...d93 2
Gjest gummy Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Klart jeg elsker å få, og jeg liker å gi også. Første gangen jeg gjorde det synes jeg det var litt rart og kanskje litt ekkelt. Nå tenker jeg ikke så mye over det og har ofte lyst til å gi også.
Gjest Paramount Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Jeg liker å gi og få. Føler egentlig at jeg får og får. Elsker å slikke, det må være med. Uten blir det for distansert, må så tett innpå som mulig. Intimt og deilig.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 Jeg er ikke så glad i å bli slikket, jeg behøver gpunktstimuli for å komme stort sett. Slikking kan funke fint som forspill for å tirre meg, men ingen høydare utover dét Suging derimot.. Det elsker jeg 😅 Jeg tror alt er like vanlig egentlig, enten å like det eller å ikke like. Anonymkode: f1b49...710
miss summers Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Kattekusken skrev (1 time siden): Et sted går grensen altså. Jeg er ingen teppebanker. Her er lysene avskrudd, persienne trukket for, og det går kun i misjonær. Hvis dama ønsker seg noe mer enn det kan hun jokke på dekorasjonsputene i senga jeg alltid må ta frem om morgenen og fjerne om kvelden eller noe. 😂😂😂😂😂😂😂 Mysticgirl skrev (18 minutter siden): Jeg liker best å gi enn å få Samme her.
stav Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Tipper 50% av menn liker å gi det. Tror knapt 20 % av damene like å suge. Jeg elsker å gi og få. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 Jeg nyter å suge! Merke hvordan mannen nyter det. Leke med og bak hodet med tungespissen, ta hele langt bak i halsen, kile ballene, slikke hele. Se på han mens jeg gjør det. Herlighet så digg!!!😋 Glad i å bli slikket, men foretrekker å suge. Tenner på å gi nytelse. K37 Anonymkode: 6bc83...6a0 1
Fioljenta Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 Jeg liker å suge og å bli slikket, men det har ikke alltid vært sånn. Jeg hadde noen sperrer i hodet som jeg måtte bli kvitt. Jeg tror ikke det er så vanlig som det virker her på KG. Eller i media. Og det tror jeg gjør at vi har litt urealistiske ideer om hva som er normalt. Alder tror jeg også spiller inn. I en stor amerikansk undersøkelse var det 40% som ikke hadde oralsex og likevel var seksuelt fornøyde. Jeg har ikke funnet en like stor norsk undersøkelse, men tviler på at tallene er vanvittig annerledes her. Det som betyr noe, tenker jeg, er at hvert par finner ut hva de ønsker. Det finnes jo veldig mye annet gøy å gjøre også. 💜 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 Jeg er som TS - liker egentlig ingen av delene. Men kjæresten min får av og til slikking som belønning hvis hun har gjort en ekstra innsats med husvask, matlaging eller lignende:) Anonymkode: 23acc...298
sicario Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 Ikke så vanlig og utbredt som man kan få inntrykket av her på KG, men uvanlig er det jo ikke. liker godt å gi, men ikke å få.
vesteraalen Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 Sexliv uten munnsex er ikke et fullverdig sexliv syns jeg. I alle mine forhold har slikk og sug vært en naturlig del av sexen. Jeg hadde nok syntes det manglet noe vesentlig om det ikke hadde vært det. 1
Archer Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 Mysticgirl skrev (1 time siden): Jeg liker best å gi enn å få Det er jenta si det🥳👍 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 Jeg har i noen perioder i livet chattet seksuelt med en del menn, og mange blir overrasket over at jeg som kvinne, liker å suge. Dette er som oftest fra menn som har vært med samme dama i 15 år, hvor forholdet har skrantet og sexen i utgangspunktet ikke var bra. Selv liker jeg veldig godt å suge og for meg er oralsex en del av sexen. Det er ikke noe man trenger å gjøre hver gang, men det er noe jeg liker å gjøre. Jeg suger gjerne mannen uten å ha sex med han, og jeg forventer ikke nødvendigvis noe tilbake - men de fleste mennene vil gjerne gi noe tilbake siden jeg uansett blir søkkvåt av å suge. Så ja, trenger oralsex for at sexlivet skal være fullverdig. Jeg kunne aldri vært med en mann som IKKE likte å bli sugd. Jeg tror jeg kunne vært med en mann som ikke likte å slikke, men jeg ser for meg at en mann som ikke liker å slikke, også er selektiv ellers i sexlivet og kanskje litt "sær" på noen området. Det passer ikke overens med hva jeg liker. Men dette er en liten fordom, kan godt hende at en mann som ikke liker å slikke er vill og utforskende i senga, men jeg har vansker for å se for meg det. Liker å bli slikket, men da må mannen vise at han liker det også. At han bare hamrer løs på klitten er ikke "bra nok", jeg trenger at han SPISER meg. Begjær og entusiasme er alfa omega, og jeg viser det samme når jeg suger pikken hans. Var med en som alltid slikka meg til orgasme, men jeg måtte bruke fantasien for å komme, for jeg tente ikke på at han slikket meg. For meg virker det som om han bare slikket meg for å gjøre det, og hadde lest litt for mye om teknikk på internett. En annen mann der igjen nærmest spiste meg opp og viste super entusiasme og begjær for meg og fitta mi, og selv om jeg ikke klarte å komme med han, så var det magisk å bli slikka av han. Anonymkode: b2fe2...715 2
Ragnar89 Skrevet 21. mai 2021 #18 Skrevet 21. mai 2021 Mysticgirl skrev (3 timer siden): Jeg liker best å gi enn å få 😍😍😍
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 Jeg elsker å suge. Dessverre liker ikke mannen å slikke, så nå har jeg sluttet å suge han. Har ikke gjort det på flere mnd. Virker som mannen savner det. Vi har et nesten ikke eksisterende sexliv, men jeg orker ikke prøve lenger.. Anonymkode: b664d...ef9
Kvittering Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 Fy f***. Munnen har ingenting der nede å gjøre er min mening. Glad vi er enig om det i det forholdet jeg er. Det er en enten eller sak. Folk skal få gjøre det de vil, men ikke kom å krev at noen skal gjøre det mot sin vilje. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå