AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Vi har et barn i risikogruppe på 14 år. Far følger ikke smittevernråd. F eks sender far barnet på skolen med sår hals, tester han ikke og "synes smittevertiltakene er noe stort tull". Sist barnet skulle til far, ble han hos meg et ekstra døgn for å få testet seg (han visste at faren ikke ville gjort det). Jeg er fullvaksinert. Far skal ikke ta vaksine og om vaksine for barn i vårt barns aldersgruppe, tror jeg han vil motsette seg det. Far jobber innen byggebransjen og farter rundt uten spriting, avstand og normalt folkevett. Livredd for at han smitter mitt barn. Jeg registrerer at far peprer sine barn med anti-korona-propaganda. Det er så klart ikke vits for meg å si noe, for han vet best. Hva i all verden skal man gjøre? Anonymkode: e89ed...6bb
Honey Dew Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Hadde aldri sendt barna mine til en sånn far. Har dere forsøkt familievernkontoret? Din sønns helse er det viktigste. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Honey Dew skrev (1 minutt siden): Hadde aldri sendt barna mine til en sånn far. Har dere forsøkt familievernkontoret? Din sønns helse er det viktigste. Han vil ikke møte på FVK. ts Anonymkode: e89ed...6bb
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Kontakt barnevernet og be om råd. Han kan jo ikke ha samvær om han skal utsette barnet for risiko. Han må gjerne fornekte altså, fritt land og alt det der, men han gjør jo valget helt selv; samvær eller ikke samvær. Anonymkode: 31983...dd3 2
Honey Dew Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Han vil ikke møte på FVK. ts Anonymkode: e89ed...6bb Da lar du være å sende han. Som hun over meg skriver, kontakt barnevernet for veilledning.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Gutten er gammel nok til å bli hørt, så han kan si at han ikke vil dit mer! Anonymkode: 924d1...88a 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 Bra at i hvertfall en av foreldrene lærer barna å inneha en sunn skepsis til autoriteter. Anonymkode: ec7cc...b55 2
Hedy Lamarr Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Trist at i hvertfall en av foreldrene lærer barna å tvile på vitenskap og fagkunnskap. Anonymkode: ec7cc...b55 Rettet det for deg. Ts, enig med flertallet, hør med barnevernet! Stakkars gutt som har en far som bryr seg så lite om helsen hans 😢 8
Honey Dew Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Hedy Lamarr skrev (1 minutt siden): Rettet det for deg. Ts, enig med flertallet, hør med barnevernet! Stakkars gutt som har en far som bryr seg så lite om helsen hans 😢 Er glad for at hvertfall en i familen har vettet i behold og det er ikke far. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå