AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hva tenker dere er innafor når det gjelder skjermtid for en 12 åring? Synes dette er vanskelig. Føler meg som strengeste mammaen i gata. Kan godt bruke 6t skjerm selv på skoledager, hovedsakelig TikTok, Roblox og chat med venner. Er det urimelig at jeg reagerer? Anonymkode: 7ca81...4a9
stan Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Det er jo fornuftig å sette grenser, livet er jo mer enn skjerm. Vi har skjermfrie dager og skjermfrie tider. I tillegg så belønnes enkelte aktiviteter med skjermtid. Det som fungerer her er når det spørres om skjermtid er å ikke gi med engang, men fra et tidspunkt. F.eks. om en halvtime. Da rekker barnet ofte å finne på andre aktiviteter. Hva som er rett antall timer vet jeg ikke. Her varierer det veldig.
Chantielle Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Chantielle mod.
Anbefalte innlegg