AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 Hei hei! I morgen er det Eurovision!! Og jeg er 5 DPO da. Hva tenker dere om å drikke alkohol i denne ventetiden? Hadde liksom vært mer komfortabel med det hvis det var under mensen, eller noe. Jeg har kjøpt inn musserende eplemost som jeg egentlig tenkte å drikke, men synes nesten det er litt dumt å oppføre seg gravid før man er det Blir helt tusseluss av dette. Hva tenker dere? Og ja, jeg vet man skal kose seg og ikke stresse, og jeg stresser i grunn ikke. Bare lurte på hva andre tenkte rundt dette. Anonymkode: e434e...5f3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Dette er det vel ørten tråder om allerede ... Anonymkode: e7d53...b6f
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er det vel ørten tråder om allerede ... Anonymkode: e7d53...b6f Ok, takk for at du påpekte det. Ha en god tur ut av tråden min Anonymkode: e434e...5f3 4
Amatariel Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Jeg har vært prøver mange ganger og har alltid levd etter å leve som normalt frem til en positiv g-test er i hånden. Dette gjelder jo da så tidlig i dpo-land også. Har drukket litt øl, vin o.l med god samvittighet. Har også vært på julebord i dpo-land og drukket ganske mye en gang. Jeg tok et standpunkt for lenge siden at det ble for dumt å være edru på slike ting dersom jeg hadde lyst på alkohol - når det ikke var sikkert at jeg var gravid en gang. Har brukt over ett år på å bli gravid tre ganger jeg har vært prøver, så glad jeg koste meg litt denne tiden. Svangerskap + amming er "kjedelig nok" som edru om man ikke skal ta med prøvetiden også. Kos deg, og heia Tix! 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Jeg gjør det med god samvittighet. Jeg tror ikke det tar noe skade så tidlig (så lenge man begrenser seg litt og ikke drikker seg stupdritings selvfølgelig) 😊 Anonymkode: ae171...702
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 Celleklumpen som det i beste fall er på det tidspunktet er ikke koblet til kroppen din enda, så det går absolutt helt fint. Anonymkode: 76b99...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå