Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

I morgen er det Eurovision!! Og jeg er 5 DPO da. Hva tenker dere om å drikke alkohol i denne ventetiden? Hadde liksom vært mer komfortabel med det hvis det var under mensen, eller noe. Jeg har kjøpt inn musserende eplemost som jeg egentlig tenkte å drikke, men synes nesten det er litt dumt å oppføre seg gravid før man er det  :ler: Blir helt tusseluss av dette. Hva tenker dere?

Og ja, jeg vet man skal kose seg og ikke stresse,  og jeg stresser i grunn ikke. Bare lurte på hva andre tenkte rundt dette. 

Anonymkode: e434e...5f3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette er det vel ørten tråder om allerede ...

Anonymkode: e7d53...b6f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er det vel ørten tråder om allerede ...

Anonymkode: e7d53...b6f

Ok, takk for at du påpekte det. Ha en god tur ut av tråden min  :vinke:

Anonymkode: e434e...5f3

• Liker 4
Skrevet

Jeg har vært prøver mange ganger og har alltid levd etter å leve som normalt frem til en positiv g-test er i hånden. Dette gjelder jo da så tidlig i dpo-land også. Har drukket litt øl, vin o.l med god samvittighet. Har også vært på julebord i dpo-land og drukket ganske mye en gang. Jeg tok et standpunkt for lenge siden at det ble for dumt å være edru på slike ting dersom jeg hadde lyst på alkohol - når det ikke var sikkert at jeg var gravid en gang.

Har brukt over ett år på å bli gravid tre ganger jeg har vært prøver, så glad jeg koste meg litt denne tiden. Svangerskap + amming er "kjedelig nok" som edru om man ikke skal ta med prøvetiden også.

Kos deg, og heia Tix!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det med god samvittighet. Jeg tror ikke det tar noe skade så tidlig (så lenge man begrenser seg litt og ikke drikker seg stupdritings selvfølgelig) 😊

Anonymkode: ae171...702

AnonymBruker
Skrevet

Celleklumpen som det i beste fall er på det tidspunktet er ikke koblet til kroppen din enda, så det går absolutt helt fint.

Anonymkode: 76b99...8dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...