Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Noen som så familieliv på tv2 nettopp? Helt på slutten stod det at de var separert! De så jo veldig lykkelig ut... Hva er det som skjer med kjærligheten? Blir helt oppgitt... Hun hadde jo også blitt skilt en gang før...
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Så det jeg også. Jeg ble helt paff! Tenkte så fint at de kan ha det så bra sammen selv om de har det så travel. Det var vel bare utad da som vanlig. Satt bare i stolen og tenkte"javel". Litt kjip slutt kan du si. "Dragoline"
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 De kjærtegnet jo hverandre hele tiden og han virket skikkelig forelsket da han snakket om henne. Pussig...
AUF Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Ja, veldig rart. Og han var jo utrolig kjekk!!! Det må være noe annet som ligger bak..
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 DU SÅ VELL I SLUTTEN AT HUN VIRKA LITT LEI.. Da han lå og sov ,var det stakkars mannen ... da tv folka skrøyt av mannen ,sa hun ingenting, overraska ikke meg da det sto i teksten at de var gått fra hverandre..
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Noen som så familieliv på tv2 nettopp? Helt på slutten stod det at de var separert! De så jo veldig lykkelig ut... Hva er det som skjer med kjærligheten? Blir helt oppgitt... Hun hadde jo også blitt skilt en gang før... ← Nei så grusomt. tenk skilt en gang før også. Det er jo unormalt.
Gjest Gjest Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Nei så grusomt. tenk skilt en gang før også. Det er jo unormalt. ← Feiler deg da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå