Gå til innhold

Matboks til barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har noen tips til matboks til en drøyt ettåring til bruk i barnehagen? Den kan ikke være for stor, for jeg må ha to stk i en liten sekk så jeg tenker ca 15*15 cm. I tillegg hadde det vært praktisk med en med to rom sånn at ikke frukta blander seg med brødskivene.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sjekk at du trenger matboks først- vår har gått i tre barnehager og hatt matpakke kanskje 7 ganger (med unntak av koronakaos 2020, men da var det bare lov med matpapir) Vi bruker matpapir når han trenger matpakke. 

Anonymkode: f98bc...3c8

AnonymBruker
Skrevet

Noe som ikke er plast er kanskje lurt? YummiYummi for eksempel?

Anonymkode: 14783...4cc

AnonymBruker
Skrevet

Sverger til sistema sine produkter! De er gull - god kvalitet og separate rom.

Har en gutt med spisevegring etter sykdom, og det er virkelig fantastisk med ulike rom slik at ikke frukt/grønnsaker/skiver blander seg. Kjøpte min på rema 1000.

Anonymkode: cc214...344

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Bruker sistema sine. 

Anonymkode: f0b06...9dc

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sjekk at du trenger matboks først- vår har gått i tre barnehager og hatt matpakke kanskje 7 ganger (med unntak av koronakaos 2020, men da var det bare lov med matpapir) Vi bruker matpapir når han trenger matpakke. 

Anonymkode: f98bc...3c8

Trenger matboks. Ingen matservering i barnehagen for øyeblikket. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vi bruker denne: https://sistemaplastics.com/products/bake-it/630ml-split-bakery

Passe størrelse til en ett/to-åring. Har to stykk for dobbel matpakke, får fint plass i bhgsekken. 
Kjøpte på obs for 40 kr eller noe sånt. 

Anonymkode: ceeab...bf3

Akkurat noe sånt jeg så for meg. Vet du hvor disse selges? Kan ikke huske å ha sett denne modellen på REMA etc, men jeg kan ha tatt feil.

AnonymBruker
Skrevet

Bruker stainless steel til mat og drikke til de minste. Mange fine på ebay:) 

Anonymkode: 5eb8b...8bb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Vi bruker denne: https://sistemaplastics.com/products/bake-it/630ml-split-bakery

Passe størrelse til en ett/to-åring. Har to stykk for dobbel matpakke, får fint plass i bhgsekken. 
Kjøpte på obs for 40 kr eller noe sånt. 

Disse har vi også - perfekt størrelse!😄

Anonymkode: 4a180...e18

AnonymBruker
Skrevet
Sydenkupp skrev (2 timer siden):

Akkurat noe sånt jeg så for meg. Vet du hvor disse selges? Kan ikke huske å ha sett denne modellen på REMA etc, men jeg kan ha tatt feil.

Som sagt kjøpte jeg på Obs. Men de har de også på nettbutikker (med24 i allefall - men ingen erfaring med den nettbutikken selv!). De selger en fra samme merke som ligner på kitchn, men til en mye høyere pris (den ser ut til å være omtrent lik, men markedsført som matboks og ikke «oppbevaringsboks»). 

AnonymBruker
Skrevet

I barnehagen her går det nesten kun i blafre. 

Anonymkode: 3445d...ff5

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et par fra Blafre, en fra Søstrene Grene og et par som er arv fra da jeg var liten 😊 I plast eller metall. Koselig motiv på lokket (Brillebjørn er favoritten til 1,5 åringen) 

Anonymkode: 6729b...fc7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...