Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje et litt dumt spørsmål, men hva gjorde du med jobbmailen når du skulle ut i permisjon? Er det bare sette på fraværsmelding? Blir jo borte en god stund.

Anonymkode: 38b7c...766

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, sett på autosvar :) Og mest sannsynlig får du jo ikke så mye e-post, noen har vel overtatt dine oppgaver. 

Anonymkode: 175a8...18b

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, digg følelse å sette på fraværsmelding så lenge. Du har ikke lov til å jobbe i permisjon. Så jeg måtte levere fra meg pc og mobil når jeg gikk ut i perm.

Anonymkode: 90a89...c50

AnonymBruker
Skrevet

Du setter på fraværsmelding og logger helt ut fra jobben :) 

Anonymkode: 5c990...854

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar alle sammen😊

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, sett på autosvar :) Og mest sannsynlig får du jo ikke så mye e-post, noen har vel overtatt dine oppgaver. 

😅 det spørs nok på jobben gitt. 

Anonymkode: 257f5...567

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

😅 det spørs nok på jobben gitt. 

Tja, det burde det jo ikke. Er du ansatt et sted er det arbeidsgivers ansvar å sørge for at du blir erstattet og er du er selvstendig næringsdrivende ordner man selv en erstatter. Dessuten gir man jo beskjed til kunder/brukere/kollegaer/osv at man går ut i permisjon. 

Gjest DEN NAKNE GARTNER
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kanskje et litt dumt spørsmål, men hva gjorde du med jobbmailen når du skulle ut i permisjon? Er det bare sette på fraværsmelding? Blir jo borte en god stund.

Fraværsmelding selvfølgelig - man er jo ikke på jobb og skal da heller ikke kontaktes.

AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tja, det burde det jo ikke. Er du ansatt et sted er det arbeidsgivers ansvar å sørge for at du blir erstattet og er du er selvstendig næringsdrivende ordner man selv en erstatter. Dessuten gir man jo beskjed til kunder/brukere/kollegaer/osv at man går ut i permisjon. 

At man får mail er ikke det samme som at man svarer. Hun jeg var vikar for slettet 10000 mail første dag tilbake, hun håndtertr de ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...