Grooo Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Ja, er det noen som har dett Tommys inferno og mener noe om den? Jeg har ikke sett den ennå men har lyst til å se den...
Charmina Skrevet 6. september 2005 #2 Skrevet 6. september 2005 Jeg har sett den. Grei nok film, men passet nok for de som var mye yngre en mine godt over 30 år ja
Grooo Skrevet 6. september 2005 Forfatter #3 Skrevet 6. september 2005 Jeg jobber jo på vgs og er sammen med ungdommen hver dag, er ikke mer en 25 selv heller... Tror jeg har lyst til å se den ja
Gjest Ninakanin Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 nei, men jeg traff en som spiller i den på lørdag
Gjest Gjesta Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 Lurer på å ta med meg sjuendeklassingen min for å se.......
-Fisken- Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Lurer på å ta med meg sjuendeklassingen min for å se....... ← Tror nok filmen vil falle i smak for h*n
-Fisken- Skrevet 6. september 2005 #7 Skrevet 6. september 2005 Oi! Jeg tenkte egentlig på import-eksport. Tommys inferno har jeg ikke sett
Søtpotita Skrevet 7. september 2005 #8 Skrevet 7. september 2005 Har sett den, likte den ikkje, men trur alle ungdomsskuleelevane som var der digga den
Gjest Virvel Skrevet 8. september 2005 #9 Skrevet 8. september 2005 Jeg er ikke ungdomsskoleelev, men jeg digga den jeg også. Skikkelig morsom film, veldig svensk på en måte... Fucking Åmål, bare ganget med ti, og tilsatt en liten dæsj Doffen-har-dævva.
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2005 #10 Skrevet 9. september 2005 Jeg er ikke ungdomsskoleelev, men jeg digga den jeg også. Skikkelig morsom film, veldig svensk på en måte... Fucking Åmål, bare ganget med ti, og tilsatt en liten dæsj Doffen-har-dævva. ← Da vet jeg med ABSOLUTT SIKKERHET at min sjuendeklassing vil digge den, hun kan Fucking Åmål utenat og digger Doffen
Gjest Gjesta Skrevet 9. september 2005 #11 Skrevet 9. september 2005 Oi! Jeg tenkte egentlig på import-eksport. ← Åssen var den da?
-Fisken- Skrevet 9. september 2005 #12 Skrevet 9. september 2005 Åssen var den da? ← Den var rett og slett herlig. Jeg har nå sett begge, og etter min mening er import-eksport deisdert best.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå