AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #1 Skrevet 21. mai 2021 har flyttet og bor i bokollektiv. Ser noen av de andre har navnene sine på kassen, men er dette noe man liksom må? Kan jeg ikke bare skrive navnet mitt på en lapp og henge opp med teit eller no? Og hvis jeg bestiller gratis skilt, er dette da slik med lim bak så man bare klistrer det på? Anonymkode: e941b...0b7
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Hvis postkassen er inne holder vel med en lapp. Anonymkode: 262a8...6f3
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Her er Postens retingslinjer: https://www.posten.no/motta/hjemlevering/plassering-av-postkasser Kollektivet/sameiet/boligeier kan ha egne regler for hvordan de ønsker postkasser plassert i fellesarealer skal se ut. Anonymkode: d7441...c49
tangent Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 I borettslaget vårt er det bestemt at navn skal være på spesielle skilt, ikke på klistrelapper eller teipet på. Nå er det litt varierende om noen følger opp, da. Kommer vel an på om man har en nabo som gidder å klage over at klistrelapper ser stygt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Du må ha navnet ditt på postkassen om du har registrert adresse der, eller kan forvente å få post dit. Men om det er en post-it-lapp eller et produsert skilt spiller vel ingen rolle? Så lenge det er lett leselig for postmannen, og værbestandig om kassa står ute. Har selv ofte brukt duct-teip og skrevet på navnet med sprittusj, funker bra det. Anonymkode: 44ac3...4a0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå