Hatsumomo Skrevet 20. juni 2021 #61 Del Skrevet 20. juni 2021 Tamsi skrev (9 minutter siden): Her er et eksempel på hva som skjer når noe magnetisk kommer inn i en MR-maskin. Etter kollegaene mine som jobber på MR fikk vaksinen måtte de selvsagt slutte i jobben alle sammen, og vaksinerte pasienter får heller ikke ta MR. Ventetiden på MR gikk ned fra seks måneder til tre kvarter, bare synd de måtte stenge ned hele labben siden ingen kan gå inn og drifte den lenger. Nå legges det ned MRlabber til hundevis av millioner over hele verden! La meg bare slenge på et jævla FLAGG 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #62 Del Skrevet 20. juni 2021 zemer skrev (2 minutter siden): Si meg hvorfor er det da flere som sier dette? De som sier det er ikke motstander av vaksine. Fordi folk er idioter og tror på alt de leser Denne myten er et godt eksempel på hvor dårlig folk faktasjekker påstander på nett: https://www.nrk.no/mr/myten-om-grandiosa-som-julemiddag-1.12718220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 20. juni 2021 #63 Del Skrevet 20. juni 2021 (endret) ATLAS6 skrev (55 minutter siden): video-1624225282.mp4 166 kB · 0 Nedlastninger Selvsagt på bar hud, som alle andre eksempler på dette "fenomenet". Hvis du er magnetisk henger den like godt hvis du har tøy på. Kom gjerne med en video av det. Som ikke er filmet liggende på sida Edit: jeg leste ikke teksten! Endret 20. juni 2021 av Tamsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 20. juni 2021 #64 Del Skrevet 20. juni 2021 Hva er det i ingrediensene som tiltrekker seg jern? Det burde jo være interessant for idioter som tror på dette. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #65 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (3 minutter siden): Fordi folk er idioter og tror på alt de leser Denne myten er et godt eksempel på hvor dårlig folk faktasjekker påstander på nett: https://www.nrk.no/mr/myten-om-grandiosa-som-julemiddag-1.12718220 Og de som sjekker opp alt de leser, men forsatt har motsatt mening enn deg? La folk finne ut av hva de vil selv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Optimo Skrevet 20. juni 2021 #66 Del Skrevet 20. juni 2021 Men herregud da ... Har dere et kompass i hus? Hold det mot stikkstedet - hvis man er magnetisk burde det påvirke kompasset ... Prøv å drysse litt talkum eller mel på magneten og se hvor godt det sitter da. Test med en kjøleskapsmagnet. Den fester seg like godt til kjøleskapet, men henger den på kroppen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #67 Del Skrevet 20. juni 2021 zemer skrev (2 minutter siden): Og de som sjekker opp alt de leser, men forsatt har motsatt mening enn deg? La folk finne ut av hva de vil selv. Nei, dette er ikke en kamp antivaxxere får vinne. Dere tar feil, og deres idiotiske påstander er farlige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #68 Del Skrevet 20. juni 2021 Tamsi skrev (5 minutter siden): Selvsagt på bar hud, som alle andre eksempler på dette "fenomenet". Hvis du er magnetisk henger den like godt hvis du har tøy på. Kom gjerne med en video av det. Som ikke er filmet liggende på sida Edit: aj aj, det var ikke din video! Det er min video. Jeg står oppreist for å nettopp vise poenget at det er friksjonen som gjør at ipaden sitter fast, og ikke tåpelige magnetteorier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #69 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Nei, dette er ikke en kamp antivaxxere får vinne. Dere tar feil, og deres idiotiske påstander er farlige. Du har virkelig låst deg. Hva er egentlig en antivaxer for deg? Jeg har tatt alle vaksiner inkl infulensavaksine hvert år. Står en over en så er en antivaxer? Morsom du😂 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #70 Del Skrevet 20. juni 2021 zemer skrev (1 minutt siden): Du har virkelig låst deg. Hva er egentlig en antivaxer for deg? Jeg har tatt alle vaksiner inkl infulensavaksine hvert år. Står en over en så er en antivaxer? Morsom du😂 Og du har ikke låst deg? Så fint da, da har du mulighet til å ta til deg informasjon om at denne teorien er sprøyt. Her har du lesestoff: https://www.mcgill.ca/oss/article/covid-19/can-vaccines-make-our-body-magnetic Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 20. juni 2021 #71 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (1 minutt siden): Det er min video. Jeg står oppreist for å nettopp vise poenget at det er friksjonen som gjør at ipaden sitter fast, og ikke tåpelige magnetteorier Ja, jeg så det plutselig! Det kokte over for meg så jeg måtte svare "dumskapen" før jeg fikk lest de følgende innleggene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #72 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Og du har ikke låst deg? Så fint da, da har du mulighet til å ta til deg informasjon om at denne teorien er sprøyt. Her har du lesestoff: https://www.mcgill.ca/oss/article/covid-19/can-vaccines-make-our-body-magnetic Mulig den er. Men, reagerer litt når min kjære så dette selv. Betyr egentlig ikke så mye for meg som allikevel ikke skal ha vaksine foreløpig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #73 Del Skrevet 20. juni 2021 Tamsi skrev (Akkurat nå): Ja, jeg så det plutselig! Det kokte over for meg så jeg måtte svare "dumskapen" før jeg fikk lest de følgende innleggene Haha hvis du kan misforstå så jeg får ta ned videoen før antivaxxere påstår at jeg kjemper for deres sak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 20. juni 2021 #74 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (1 minutt siden): Haha hvis du kan misforstå så jeg får ta ned videoen før antivaxxere påstår at jeg kjemper for deres sak. La den stå! Det var et veldig godt eksempel på hvor lett ting henger fast. Jeg trodde virkelig du lå på sida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lin11 Skrevet 21. juni 2021 #75 Del Skrevet 21. juni 2021 Bonzaii skrev (10 timer siden): Var vel ikke det diskusjonen gikk ut på. Spørsmålet var vel om det er mulig med slike bivirkninger. Hvem har snakket om å vise seg frem? Vennligst hold deg saklig. Jeg er like saklig som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saga77 Skrevet 25. juni 2021 #76 Del Skrevet 25. juni 2021 Hei. Jeg tør nesten ikke skrive dette ifht reaksjoner fra andre mennesker. Jeg har forsøkt å lete opp informasjon i kveld, mtp det du nettopp spør om. Har aldri hørt om dette før, men hadde besøk i kveld som forteller om at etter Pfizer vaksine (1 dose) så satt et batteri fast til vedkommendes arm. Jeg trodde ikke på dette. Ble selv fullvaksinert med Pfizer 5 februar. For å motbevise dette hentet jeg et batteri selv. Jeg ble og er, sjokkert over hvordan batteriet sitter fast på armen min. Det er noe av det rareste jeg har opplevd. Akkurat på innstikkstedet sitter batteriet fast. Det er derfor jeg har begynt å undersøke litt rundt dette. Fant derfor denne tråden. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nomore82 Skrevet 25. juni 2021 #77 Del Skrevet 25. juni 2021 Batteri faktisk 😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 25. juni 2021 #78 Del Skrevet 25. juni 2021 saga77 skrev (25 minutter siden): Hei. Jeg tør nesten ikke skrive dette ifht reaksjoner fra andre mennesker. Jeg har forsøkt å lete opp informasjon i kveld, mtp det du nettopp spør om. Har aldri hørt om dette før, men hadde besøk i kveld som forteller om at etter Pfizer vaksine (1 dose) så satt et batteri fast til vedkommendes arm. Jeg trodde ikke på dette. Ble selv fullvaksinert med Pfizer 5 februar. For å motbevise dette hentet jeg et batteri selv. Jeg ble og er, sjokkert over hvordan batteriet sitter fast på armen min. Det er noe av det rareste jeg har opplevd. Akkurat på innstikkstedet sitter batteriet fast. Det er derfor jeg har begynt å undersøke litt rundt dette. Fant derfor denne tråden. Flere sier dette. Min kjære sa det samme om en mobil tlf. Jeg har ikke sett det og bryr meg egentlig ikke så veldig om det da jeg ikke skal ha vaksine foreløpig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saga77 Skrevet 25. juni 2021 #79 Del Skrevet 25. juni 2021 nomore82 skrev (32 minutter siden): Batteri faktisk 😂 Ja, faktisk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
saga77 Skrevet 25. juni 2021 #80 Del Skrevet 25. juni 2021 zemer skrev (10 minutter siden): Flere sier dette. Min kjære sa det samme om en mobil tlf. Jeg har ikke sett det og bryr meg egentlig ikke så veldig om det da jeg ikke skal ha vaksine foreløpig. Jeg bryr meg forsåvidt heller ikke. Syns bare det er merkelig. Jeg er fullvaksinert pga yrket mitt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg