Hatsumomo Skrevet 20. juni 2021 #41 Del Skrevet 20. juni 2021 Bonzaii skrev (1 minutt siden): Vi forsøkte med begge armene og hos andre, mulig det er andre årsaker til at det fester seg der uten å skli ved bevegelse. MULIG?? Jeg mener, hva tror du? Hva sier fornuften? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #42 Del Skrevet 20. juni 2021 Bonzaii skrev (4 minutter siden): Vi forsøkte med begge armene og hos andre, mulig det er andre årsaker til at det fester seg der uten å skli ved bevegelse. Ditt argument er veldig opplagt og hvem som helst kan tenke seg til det. Nå er det slik at vi er oppegående mennsker som har resonert oss bort fra akkurat det. Ja, gud forby at det er det opplagte som er løsningen på problemet og ikke en eller annen svada teori som har ingen grobunn i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #43 Del Skrevet 20. juni 2021 Bonzaii skrev (16 minutter siden): Jeg forstår at folk tenker at det er irrasjonelt og morsomt, og trodde ikke på det selv da jeg hørte det første gangen. Er skeptisk til informasjon som deles og som står på nettet. Men ei familiemedlem tok vaksinen (Pfizer ) for fire dager siden og hun kunne ikke feste en magnet på armen, men en telefonen på armen hvor hun hadde tatt vaksinen. Hun hadde testet etter at hun hørte av ei vennine som kunne gjøre akkurat det samme. Måtte selvfølgelig Google dette og det var da vi kom over denne diskusjonen. Ubehagelig å vite at slikt blir afeid av enkelte i det offentlige og helsesektoren. Er langt i fra konspirasjonsteoretiker, og det er skummelt å se at man fort kan ta feil og bli ledd av. Forhåpentligvis er ikke dette noe vårt familiemed vil ta skade av eller andre som har opplevd det samme. Men vi vet fortsatt ikke årsaken, og det står ikke mye konkret om denne bivirkningen på nettet. Skulle ha lagt ved et bilde, men det gir vel ingen hensikt og blir sikkert afeid som manipulert. Dette er vel en av mange info som ligger ute som folk anser som skadelig og misvisende. Kjæresten min tok vaksinen sist uke. Han fortalte akuratt det samme. Han så selv at det skjedde med en som tok vaksine. Huff hva skal en tro? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #44 Del Skrevet 20. juni 2021 zemer skrev (1 minutt siden): Kjæresten min tok vaksinen sist uke. Han fortalte akuratt det samme. Han så selv at det skjedde med en som tok vaksine. Huff hva skal en tro? En skal ikke tro på konspirasjonsteorier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzaii Skrevet 20. juni 2021 #45 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (1 minutt siden): Ja, gud forby at det er det opplagte som er løsningen på problemet og ikke en eller annen svada teori som har ingen grobunn i virkeligheten. Sier at det ikke kan være årsaken, men ser ikke at friksjon er årsaken. Og hvorfor kun på den armen? Det ble faktisk litt underholdning rundt det hele. Men når det er sagt, vi vet ikke alt og er åpen for at det er en mulig bivirkning. De folkene jeg har snakket med er oppegående, kritiske og rasjonellenindivider med føttene godt plantet på jorda. Hadde aldri brukt tiden på å Google dette hvis vi ikke så at telefon festet seg lett til armen (rett opp og ned) uten å falle av, ja nesten som en magnet. Vi forsøkte på vår egen arm og hennes venstre arm, da skeli den rett av. Derfor støtter jeg ikke din teori 100%. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #46 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): En skal ikke tro på konspirasjonsteorier. Dette er folk som vil ta vaksinen og har tatt den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #47 Del Skrevet 20. juni 2021 Bonzaii skrev (Akkurat nå): Sier at det ikke kan være årsaken, men ser ikke at friksjon er årsaken. Og hvorfor kun på den armen? Det ble faktisk litt underholdning rundt det hele. Men når det er sagt, vi vet ikke alt og er åpen for at det er en mulig bivirkning. De folkene jeg har snakket med er oppegående, kritiske og rasjonellenindivider med føttene godt plantet på jorda. Hadde aldri brukt tiden på å Google dette hvis vi ikke så at telefon festet seg lett til armen (rett opp og ned) uten å falle av, ja nesten som en magnet. Vi forsøkte på vår egen arm og hennes venstre arm, da skeli den rett av. Derfor støtter jeg ikke din teori 100%. Du ser at ipaden festet seg til min uvaksinerte arm i en oppreist stilling? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzaii Skrevet 20. juni 2021 #48 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): En skal ikke tro på konspirasjonsteorier. Dette er ikke konspirasjon. Dette er personlige erfaringer som man deler og prøver å finne mer ut av. En faktisk hendelse og observasjon. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #49 Del Skrevet 20. juni 2021 Bonzaii skrev (Akkurat nå): Dette er ikke konspirasjon. Dette er personlige erfaringer som man deler og prøver å finne mer ut av. En faktisk hendelse og observasjon. Å tro at telefonen festet seg til armen pga vaksinen er en konspirasjonsteori. Å observere at telefonen, som har en overflate som fester/skaper friksjon med hud slik at telefonen ikke skal skli ut av hendene på brukeren, fester seg på huden og skaper en friksjon, er ikke en bekreftelse på en idiotisk antivaxx påstand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzaii Skrevet 20. juni 2021 #50 Del Skrevet 20. juni 2021 Hatsumomo skrev (11 minutter siden): MULIG?? Jeg mener, hva tror du? Hva sier fornuften? Fornuften etter å ha sett det med egen øyne sammen med flere er at telefonen regelrett fester seg på armen som en fjer eller som mange sier som en magnet, det sklir heller ikke av med bevegelse. Uansett, blir meningsløst å diskutere en erfaring uten mulighet for å fremstille det realistisk. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzaii Skrevet 20. juni 2021 #51 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Å tro at telefonen festet seg til armen pga vaksinen er en konspirasjonsteori. Å observere at telefonen, som har en overflate som fester/skaper friksjon med hud slik at telefonen ikke skal skli ut av hendene på brukeren, fester seg på huden og skaper en friksjon, er ikke en bekreftelse på en idiotisk antivaxx påstan Har vel ikke påstått noe som helst, delte en erfaring og oppfatning. Gjorde det til og med tydelig at vi ikke visste hva årsaken var, men at det er rart at det skjedde rett etter vaksinasjonen. Men kanskje du kunne ha vært åpen for at du kanskje ikke vet alt? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #52 Del Skrevet 20. juni 2021 Bonzaii skrev (2 minutter siden): Fornuften etter å ha sett det med egen øyne sammen med flere er at telefonen regelrett fester seg på armen som en fjer eller som mange sier som en magnet, det sklir heller ikke av med bevegelse. Uansett, blir meningsløst å diskutere en erfaring uten mulighet for å fremstille det ATLAS6 skrev (3 minutter siden): Å tro at telefonen festet seg til armen pga vaksinen er en konspirasjonsteori. Å observere at telefonen, som har en overflate som fester/skaper friksjon med hud slik at telefonen ikke skal skli ut av hendene på brukeren, fester seg på huden og skaper en friksjon, er ikke en bekreftelse på en idiotisk antivaxx påstand Dette fortelles av folk som vil vaksineres. Ikke av oss som står over! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #53 Del Skrevet 20. juni 2021 Bonzaii skrev (1 minutt siden): Har vel ikke påstått noe som helst, delte en erfaring og oppfatning. Gjorde det til og med tydelig at vi ikke visste hva årsaken var, men at det er rart at det skjedde rett etter vaksinasjonen. Men kanskje du kunne ha vært åpen for at du kanskje ikke vet alt? Nei du, konspirasjonS- og antivaxx teorier er jeg så langt i fra åpen om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonzaii Skrevet 20. juni 2021 #54 Del Skrevet 20. juni 2021 Hatsumomo skrev (27 minutter siden): Hun kunne feste en blytung mobil på som hang på armen? Hva blir det neste, et kjøleskap? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #55 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (5 minutter siden): Nei du, konspirasjonS- og antivaxx teorier er jeg så langt i fra åpen om. Dette er folk som vil ha og tar vaksinen. Hvordan får du det til at de er antivaxer? Kjæresten min sa det samme selv da han tok den. Jeg selv synes dette høres meget merkelig ut, men som sagt dette kommer fra de som vil ta den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #56 Del Skrevet 20. juni 2021 zemer skrev (1 minutt siden): Dette er folk som vil ha og tar vaksinen. Hvordan får du det til at de er antivaxer? Kjæresten min sa det samme selv da han tok den. Jeg selv synes dette høres meget merkelig ut, men som sagt dette kommer fra de som vil ta den. Det gjør dem ikke til mindre konspirasjonsteoretikere. Tror du jorda er flat og setter deg på en seilbåt ut horisonten så er du bare en dårlig konspirasjonsteoretiker. Heldigvis tar de til fornuften og tar vaksinen. Å råde noen til å la være fordi de tror på teite teorier er skandaløst og burde være straffbart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tamsi Skrevet 20. juni 2021 #57 Del Skrevet 20. juni 2021 (endret) Her er et eksempel på hva som skjer når noe magnetisk kommer inn i en MR-maskin. Etter kollegaene mine som jobber på MR fikk vaksinen måtte de selvsagt slutte i jobben alle sammen, og vaksinerte pasienter får heller ikke ta MR. Ventetiden på MR gikk ned fra seks måneder til tre kvarter, bare synd de måtte stenge ned hele labben siden ingen kan gå inn og drifte den lenger. Nå legges det ned MRlabber til hundevis av millioner over hele verden! La meg bare slenge på et jævla FLAGG Endret 20. juni 2021 av Tamsi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #58 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (Akkurat nå): Det gjør dem ikke til mindre konspirasjonsteoretikere. Tror du jorda er flat og setter deg på en seilbåt ut horisonten så er du bare en dårlig konspirasjonsteoretiker. Heldigvis tar de til fornuften og tar vaksinen. Å råde noen til å la være fordi de tror på teite teorier er skandaløst og burde være straffbart. Du de sier hva de selv ser de sier ikke at andre ikke skal ta den. Jeg tar den ikke selv, men det er mitt frie valg. Jeg rådet min kjære til å ta den da han er i risikogruppen. Det viktige her er at ikke noe skjules!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ATLAS6 Skrevet 20. juni 2021 #59 Del Skrevet 20. juni 2021 zemer skrev (Akkurat nå): Du de sier hva de selv ser de sier ikke at andre ikke skal ta den. Jeg tar den ikke selv, men det er mitt frie valg. Jeg rådet min kjære til å ta den da han er i risikogruppen. Det viktige her er at ikke noe skjules!! Det skjules ingenting fordi det er ikke noe å skjule. Vaksinen inneholder ikke magnet eller andre magiste stoffer som får ting og tang til å festes til armen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zemer Skrevet 20. juni 2021 #60 Del Skrevet 20. juni 2021 ATLAS6 skrev (2 minutter siden): Det skjules ingenting fordi det er ikke noe å skjule. Vaksinen inneholder ikke magnet eller andre magiste stoffer som får ting og tang til å festes til armen. Si meg hvorfor er det da flere som sier dette? De som sier det er ikke motstander av vaksine. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg