Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Skulle så gjerne hatt en foundation som ser nesten helt usynlig ut, men som alikevel dekker litt.. Er det helt umulig å finne? Jeg har normal hud. Hverken tørr eller fet. Noe lignende diors diorlight. Er lei den så vil gjerne ha noe nytt.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Prøvd Chanels Vitalumiere? Av de litt billigere merkene så synes jeg Max Factors Color Adapt heller ikke er så verst.
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Elsker chanel teint fluid universel, ikke så dekkende, men jevner huden ut flott! Også digger jeg clinique perfectly real makeup, føler kanskje den dekker litt mer, men ikke så alt for mye. Så om foundationen skal vere ganske så dekkende, er kanskje ikke de to det du er ute etter.
Impala Skrevet 6. september 2005 #4 Skrevet 6. september 2005 Jeg bruker Lancome's Color ID og syns ikke at den dekker for mye. Er veldig fornøyd med den, for jeg liker ikke å se alt for sminket ut.
Ling Skrevet 6. september 2005 #5 Skrevet 6. september 2005 Dr. Hauschka sin foundation eller fargede dagkrem er begge flotte! Ellers er Dermalogica sin Sheer Tint Moisture (en farget dagkrem) veldig god - men prisen blir en helt annen enn Dr. H....
Gjest Eliøs Skrevet 6. september 2005 #6 Skrevet 6. september 2005 Elsker chanel teint fluid universel, ikke så dekkende, men jevner huden ut flott! Også digger jeg clinique perfectly real makeup, føler kanskje den dekker litt mer, men ikke så alt for mye. Så om foundationen skal vere ganske så dekkende, er kanskje ikke de to det du er ute etter. ← Skriver under på disse Jeg liker også en farget dagkrem fra Clinigue. den gir noenlunde samme effekt som foundation,bare at den er lettere og gir litt fukt. Den heter Masture Sheer. Liker veldig godt Chanels Teint Universel,men liker enda bedre Voile Universel,den er mer transparent og gir masse glød til huden fordi den innholder lysflekterende pigment. Den passer kjempe fint både til dag og kvelds-makeup. Kommer ikke på særlig mange flere i farten!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå