Gå til innhold

Jomfru og kjente ingenting ved første samleie

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jo jomfru eller var jomfru, og hadde sex for første gang for to dager siden og jeg kjente ikke at han var inni meg, for en skuffelse hele opplevelsen var. Jeg er trang    og var ikke ordentlig kåt og kjente fremdeles ingenting. Forstår at jeg ikke selv var den mest spennende å ha sex med siden jeg var jomfru, men skal man ikke kjenne noe? 

Anonymkode: 1ef0c...d47

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen har også snakket en del om sex og påsto at han var god i senga, men... 

Skrevet

En mann som er god i senga går ikke inn i en kvinne som ikke er skikkelig kåt. Iallefall ikke på en jomfru. Det er nærmest utilgivelig handling, om han er over 15-17 år. 

Ja man skal kjenne mye. For mange av oss kvinner tar det imidlertid en stund å få utbytte av penetrering. Det hjelper heller ikke på med tullinger som går inn før vi er klare. 

Det tok meg noen år før jeg fikk særlig utbytte av sex. Jeg trodde at gutter gjorde det riktig, men at jeg ikke fungerte riktig. Gutter gjorde det feil, jeg var ikke i stand til å rettlede, fordi jeg ikke visste bedre, og jeg fungerte... men det tok litt tid å finne ut av det, og faktisk kunne rettlede. 

Jeg tror ikke det er uvanlig å bli skuffet i starten for oss kvinner. Alle mine venninner har like historier. Skuffelse i forhold til fantasier. At det tok tid å finne ut av det. 

Det blir nok bra etterhvert, men et lite tips herfra er å aldri ha sex før du er virkelig kåt. Det er egentlig håpløst uten det . Første bud er å være kåt.

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet
Trolltunge skrev (3 timer siden):

En mann som er god i senga går ikke inn i en kvinne som ikke er skikkelig kåt. Iallefall ikke på en jomfru. Det er nærmest utilgivelig handling, om han er over 15-17 år. 

Ja man skal kjenne mye. For mange av oss kvinner tar det imidlertid en stund å få utbytte av penetrering. Det hjelper heller ikke på med tullinger som går inn før vi er klare. 

Det tok meg noen år før jeg fikk særlig utbytte av sex. Jeg trodde at gutter gjorde det riktig, men at jeg ikke fungerte riktig. Gutter gjorde det feil, jeg var ikke i stand til å rettlede, fordi jeg ikke visste bedre, og jeg fungerte... men det tok litt tid å finne ut av det, og faktisk kunne rettlede. 

Jeg tror ikke det er uvanlig å bli skuffet i starten for oss kvinner. Alle mine venninner har like historier. Skuffelse i forhold til fantasier. At det tok tid å finne ut av det. 

Det blir nok bra etterhvert, men et lite tips herfra er å aldri ha sex før du er virkelig kåt. Det er egentlig håpløst uten det . Første bud er å være kåt.

Skulle tro at det skulle gjøre ekstravondt når man ikke var kåt, men kjente ingenting.. Jeg ville ha sex, men var nok ikke veldig kåt. Er skuffa over opplevelsen, siden det var første gang, vet jeg er trang og kjente ingenting. Kan det være at den jeg lå med ikke var så stor. Håper det, for kjedelig å ikke kjenne noe. 

Skrevet

For å si det litt flåsete; det blir bedre!

Tror det er svært få av oss som hadde en heidundrande opplevelse første gang. Og jeg tror det rett og slett er fordi vi er nervøse og stressa over hele situasjonen. Etterhvert som man slapper av, når sex blir noe normalt man gjør regelmessig og er med en partner man stoler på..... det er da sex blir best. 

Godt mulig denne karen har snakket seg selv veldig mye opp også. 

Ikke vær redd for å prøve igjen. Du blir mer komfortabel for hver gang. Det blir bedre!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Skulle tro at det skulle gjøre ekstravondt når man ikke var kåt, men kjente ingenting.. Jeg ville ha sex, men var nok ikke veldig kåt. Er skuffa over opplevelsen, siden det var første gang, vet jeg er trang og kjente ingenting. Kan det være at den jeg lå med ikke var så stor. Håper det, for kjedelig å ikke kjenne noe. 

Du kommer garantert til å kjenne mye når du har sex med en mann som er mer normalt utstyrt.

Anonymkode: a8635...bef

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kun penetrering er ikke alltid fungerer så bra. Leste for en stund tilbake at å bli penetrert kan sammenlignes med å bli kilt på ballene (Med mindre han klarer å treffe akkurat på g-punktet, for da kan det være herlig). Jeg selv må ha klitorisstimuli for at det skal bli skikkelig deilig.

Anonymkode: 58252...c1f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er du sikker på at han fikk den inn? Hadde han fingre inni deg først? Kjente du det? Har opplevd menn som bare jokker på uten at penisen faktisk er inni skjeden, og de skjønner det ikke selv. 

Anonymkode: 65a56...d5a

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke skjønne hvordan det er mulig at han faktisk penetrerte deg...? Så du at han gjorde det? Han må ha i tilfelle ha en ekstremt liten pikk dersom du ikke kjente noe og samtidig ikke var kåt. Selv en tampong gjør vondt å føre inn da.

Anonymkode: dd9b3...529

• Liker 7
Skrevet (endret)

Vår første var litt sånn: «Var det alt?» Han syntes det var godt, da. Jeg skjønte ikke helt greia. Jeg kjente han var inni, men ikke noe spesielt. Han kunne like gjerne strøket meg på armen eller noe sånt. 😂

Men, som flere skriver, det blir bedre. Prøv f.eks. stramme musklene i bekkenbunnen neste gang (dem du spenner for å stoppe å tisse). Personlig tror størrelsen har veldig lite å si i forhold til mye annet (f.eks. Spenne bekkenmusklene, vinkler og stillinger) 🤗

Endret av Fioljenta
Stygg skrivefeil. Jeg skrev at størrelsen har mye å si, men mener jo det stikk motsatte...
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på at han var inni deg? Jeg opplevde en gang en mann som trodde vi hadde samleie men egentlig gned han penis ned i rumpesprekken min :fnise: jeg var ganske fersk i sexlivet så jeg turte ikke si noe 🤷‍♀️

Anonymkode: 5222f...8fe

• Liker 14
Gjest HarryDotter
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kun penetrering er ikke alltid fungerer så bra. Leste for en stund tilbake at å bli penetrert kan sammenlignes med å bli kilt på ballene (Med mindre han klarer å treffe akkurat på g-punktet, for da kan det være herlig). Jeg selv må ha klitorisstimuli for at det skal bli skikkelig deilig.

Det er sykt deilig å bli kjilt på ballene da...😋

Men kvinner har jo generellt lite nervetråder inne i skjeden, så det er jo ikke penetrering som skal gi den beste nytelsen....? Mannen som hadde sex med ts visste kanskje ikke hvor klitten lå?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde sex første gangen da jeg var ung, jeg var ikke kåt, kun nysgjerrig, ikke våt og selvfølgelig jomfru. Jeg kjente ingenting annet enn at han jokket mot meg. Jeg begynte å blø (vi anså det som normalt, jomfruhinne og dette her, som vi trodde eksisterte). Men han sa at jeg var så trang at det faktisk gjorde vondt! Ikke at det stoppet ham. Så veldig rart at jeg ikke merket noe.

Ja, jeg hadde da altså en litt heavy seksuell fase i ung alder, men jeg lå da altså med en annen noen uker senere, som var en del eldre enn meg. Det var en HELT annerledes opplevelse. Jeg var ikke kåt, bare nysgjerrig, men jeg ble kåt, for å si det sånn. Det var som en åpenbaring for meg. Men det har variert veldig hvor deilig jeg har syntes penetrering har vært, og det har spilt en stor rolle hvor tent og kåt jeg har vært. Nå som jeg er eldre, får jeg utrolig mye mer ut av penetrering enn tidligere, selv i bare en tent fase.

Anonymkode: 4bf69...1e5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er du sikker på at han fikk den inn? Hadde han fingre inni deg først? Kjente du det? Har opplevd menn som bare jokker på uten at penisen faktisk er inni skjeden, og de skjønner det ikke selv. 

Anonymkode: 65a56...d5a

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg kan ikke skjønne hvordan det er mulig at han faktisk penetrerte deg...? Så du at han gjorde det? Han må ha i tilfelle ha en ekstremt liten pikk dersom du ikke kjente noe og samtidig ikke var kåt. Selv en tampong gjør vondt å føre inn da.

Anonymkode: dd9b3...529

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Sikker på at han var inni deg? Jeg opplevde en gang en mann som trodde vi hadde samleie men egentlig gned han penis ned i rumpesprekken min :fnise: jeg var ganske fersk i sexlivet så jeg turte ikke si noe 🤷‍♀️

Anonymkode: 5222f...8fe

Ja, han var inni meg, men han brukte litt tid på å komme inn. Han tok meg hardere etterhvert, kjente bittelitt mer da, men det var lite. Trodde jeg skulle kjenne litt mer. Frister ikke til gjentakelse.

AnonymBruker
Skrevet
SelmaV skrev (5 timer siden):

For å si det litt flåsete; det blir bedre!

Tror det er svært få av oss som hadde en heidundrande opplevelse første gang. Og jeg tror det rett og slett er fordi vi er nervøse og stressa over hele situasjonen. Etterhvert som man slapper av, når sex blir noe normalt man gjør regelmessig og er med en partner man stoler på..... det er da sex blir best. 

Godt mulig denne karen har snakket seg selv veldig mye opp også. 

Ikke vær redd for å prøve igjen. Du blir mer komfortabel for hver gang. Det blir bedre!

Håper det blir bedre, men er ikke like giret lenger. Tenkte at den første gangen ikke kom til å bli fantastisk, men var ikke forberedt på å ikke kjenne noen ting nesten. Kjente bittelitt når han tok meg hardere.

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Regnet ikke med å få orgasme, men hvertfall kjenne at han var inni🙈

AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (3 timer siden):

Vår første var litt sånn: «Var det alt?» Han syntes det var godt, da. Jeg skjønte ikke helt greia. Jeg kjente han var inni, men ikke noe spesielt. Han kunne like gjerne strøket meg på armen eller noe sånt. 😂

Men, som flere skriver, det blir bedre. Prøv f.eks. stramme musklene i bekkenbunnen neste gang (dem du spenner for å stoppe å tisse). Personlig tror jeg ikke det er mye som har mer å si enn størrelsen hans. 🤗

Så da kan jeg anta at det var pga størrelsen? Er ikke sammen med fyren og litt glad for det nå, for vil kjenne NOE hvertfall når en mann er inni. Det kan ikke være for mye å forlange🙈

AnonymBruker
Skrevet

Var han øverst? I så fall kan det kanskje ha noe med vinkelen på penetreringen å gjøre, om det gir mening. Kjæresten min er godt over gjennomsnittet utstyrt og jeg kjenner mye når vinkelen er rett i den stillingen, men ganske lite hvis vinkelen er "feil".

Anonymkode: 131f7...cff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjente ingenting første gangen. Det var noe som kom gradvis. Det blir digg etterhvert

Anonymkode: f37b6...c58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En slikkerunde på 20 — 25 minutter før penetrering vilnok hjelpe deg

mann

Anonymkode: ffc49...dd5

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Ja, han var inni meg, men han brukte litt tid på å komme inn. Han tok meg hardere etterhvert, kjente bittelitt mer da, men det var lite. Trodde jeg skulle kjenne litt mer. Frister ikke til gjentakelse.

Gi det tid, og flere sjanser.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...