AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Ikke kyssing eller prat bare suging, penetrering og sprut. Da er man ikke interessert i dama, vel? Hvordan kan noen gjøre det? Liker du som mann sånn sex? Anonymkode: 83deb...c9d
Tulling Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Det er vel hvis man ikke gidder å betale for prostituert. 2
Trolltunge Skrevet 21. mai 2021 #4 Skrevet 21. mai 2021 Som jeg pleier å si til mine barn; Man kan ønske seg hva som helst, men ikke forvente å få det. Hadde vært uaktuelt. Jeg er ingen tømmestasjon. Gå og runk hadde en slik mann fått beskjed om. Jeg har ingen påknapp som tar brøkdel av sekundet å slå på, som en støvsuger. 9
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #5 Skrevet 21. mai 2021 Trolltunge skrev (20 minutter siden): Som jeg pleier å si til mine barn; Man kan ønske seg hva som helst, men ikke forvente å få det. Hadde vært uaktuelt. Jeg er ingen tømmestasjon. Gå og runk hadde en slik mann fått beskjed om. Jeg har ingen påknapp som tar brøkdel av sekundet å slå på, som en støvsuger. Hvordan er din/dine mann/partnere i senga? (spør fordi trenger innspill på hvordan en bra sexpartner er) føler min kjæreste er litt sånn forhastende😅 Anonymkode: 9db24...fc6
Trolltunge Skrevet 21. mai 2021 #6 Skrevet 21. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Hvordan er din/dine mann/partnere i senga? (spør fordi trenger innspill på hvordan en bra sexpartner er) føler min kjæreste er litt sånn forhastende😅 Anonymkode: 9db24...fc6 Han kan også være forhastet innimellom. Litt for ivrig. Da får han beskjed om at jeg gjerne vil være med jeg også. "Ta det med ro! Jeg er ikke klar. " Stort sett er han likevel verre andre veien. En skikkelig ertekopp. Trekker meg opp til jeg blir desperat. Liker å pirre og erte, for han vet hvilket utbytte han får av å bruke tid på å varme meg godt opp. Det blir ingen potetsekk i senga for å si det slik. 😄 Men ja, innimellom kan han bli for kjapp og ivrig, men da får han beskjed, og tar den. Han er en veldig bra partner, fordi det er selvfølgelig for ham at jeg virkelig skal nyte sex. Endret 21. mai 2021 av Trolltunge 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 Trolltunge skrev (27 minutter siden): Han kan også være forhastet innimellom. Litt for ivrig. Da får han beskjed om at jeg gjerne vil være med jeg også. "Ta det med ro! Jeg er ikke klar. " Stort sett er han likevel verre andre veien. En skikkelig ertekopp. Trekker meg opp til jeg blir desperat. Liker å pirre og erte, for han vet hvilket utbytte han får av å bruke tid på å varme meg godt opp. Det blir ingen potetsekk i senga for å si det slik. 😄 Men ja, innimellom kan han bli for kjapp og ivrig, men da får han beskjed, og tar den. Han er en veldig bra partner, fordi det er selvfølgelig for ham at jeg virkelig skal nyte sex. Når du sier ifra at du ikke er klar, føler ikke du at den psykiske tenningen går ned? Føler liksom på det selv at om jeg gir ordre så virker det så forced. Vanskelig situasjon Anonymkode: 9db24...fc6 1
Gjest O.G. Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 Hvorfor vil noen menn ha slik sex, lurer jeg på.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Fordi de er kald og kynisk? Anonymkode: 83deb...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Jeg hadde faktisk syntes det var veldig sexy om mannen min "krevde" det, en sjelden gang. Men selvfølgelig ikke hver eneste gang. Jeg har tilbudt ham det også mange ganger - "bare si ifra om du vil ha en tilfeldig BJ, jeg gjør det gjerne!" - men han synes det er litt "nedverdigende" å behandle meg på den måten, så her har vi bare romantisk sex med masse forspill. Anonymkode: 3bba5...f8c 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg hadde faktisk syntes det var veldig sexy om mannen min "krevde" det, en sjelden gang. Men selvfølgelig ikke hver eneste gang. Jeg har tilbudt ham det også mange ganger - "bare si ifra om du vil ha en tilfeldig BJ, jeg gjør det gjerne!" - men han synes det er litt "nedverdigende" å behandle meg på den måten, så her har vi bare romantisk sex med masse forspill. Anonymkode: 3bba5...f8c I forhold kanskje, men dette er en jeg aldri har møt. Anonymkode: 83deb...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #12 Skrevet 21. mai 2021 Bare en klovn som er høy på seg selv går fram på denne måten. Anonymkode: 9e31b...0bd 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #13 Skrevet 21. mai 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: I forhold kanskje, men dette er en jeg aldri har møt. Anonymkode: 83deb...c9d Har du aldri møtt ham? Anonymkode: 4f577...6a0
Gjest Alterego666 Skrevet 21. mai 2021 #14 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ikke kyssing eller prat bare suging, penetrering og sprut. Da er man ikke interessert i dama, vel? Hvordan kan noen gjøre det? Liker du som mann sånn sex? Anonymkode: 83deb...c9d Det er en tid for alt. Noen ganger ligger vi stille i misjonær og holder blikkontakt mens vi forteller hverandre hvor høyt vi elsker hverandre. Andre ganger vil vi bare ha en kvikkas i bilen mellom dugnad og FAU-møte. Tid, humør og omstendigheter setter rammene.
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #15 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Har du aldri møtt ham? Anonymkode: 4f577...6a0 Nei, har ikke det. Anonymkode: 83deb...c9d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #16 Skrevet 21. mai 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, har ikke det. Anonymkode: 83deb...c9d Hvordan har det du nevner i HI kommet opp da? Anonymkode: 4f577...6a0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #17 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvordan har det du nevner i HI kommet opp da? Anonymkode: 4f577...6a0 På nettet en jeg snakket med. Anonymkode: 83deb...c9d
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #18 Skrevet 21. mai 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: På nettet en jeg snakket med. Anonymkode: 83deb...c9d Hvor på nett og i hvilken forbindelse har vedkommende sagt dette? 8 hours ago, AnonymBruker said: Ikke kyssing eller prat bare suging, penetrering og sprut. Anonymkode: 83deb...c9d Anonymkode: 4f577...6a0
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #19 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvor på nett og i hvilken forbindelse har vedkommende sagt dette? Anonymkode: 4f577...6a0 På en datingside og da snakk om sex. Ikke særlig tiltalende tilbud akkurat., Anonymkode: 83deb...c9d 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #20 Skrevet 21. mai 2021 Kanskje han er vant med fra tidligere at det skulle være sånn. Fra en dame som bare ville ha det overstått liksom. Anonymkode: 0cb43...741
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå