AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 En liten utfordring. Hvis du skulle skrevet en oppriktig ærlig Facebook oppdatering, hvordan hadde det da sett ut? Vi vet jo alle hvordan de pleier å være. her er min: For å slutte å late som livet smiler hver dag, her kommer det! Nesten hver dag er en kamp, men jeg prøver å gjøre det beste utav det. Så til alle dere som ikke ser meg så mye; Det er ikke det at jeg ikke vil, jeg bare klarer ikke. Jeg er ikke dødssyk, jeg har bare veldig vondt og veldig mye angst. Carpe diem Anonymkode: 7537f...9ee 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Ja, jeg vet at babyen er veldig søt og at pappaen er fryktelig glad og stolt, men jeg angrer egentlig litt på hele greia. Anonymkode: e85b6...948 12
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Jeg pleier å ha relativt ærlige oppdateringer på fb. Ikke hjertesmerte, men jeg skriver om opp- og nedturer (unntatt skilsmissen min, det var for sårt). Ikke for det. Da jeg skreiv at jeg syntes det var krevende å få være så lite sosial under Corona, reagerte en av mine bekjente med å prøve å sjekke meg opp over nett. Så det å gå inn for å være ærlig, betyr ikke at folk alltid skjønner budskapet. Anonymkode: 3c0ff...01a
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Jeg ville skrevet: Livet smiler til meg, men det smiler enda mer om du dumper ned i postkassa mi. La oss finne på noe snart! Anonymkode: 2ed73...928 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Jeg skrev helt ærlig jeg. Skrev noe ala dette her: Nå må folk slutte å kontakte meg her, for jeg kommer ikke til å svare! Her er tlf nummeret mitt 9*******. Takk for meg. Anonymkode: 31e2a...4cd
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Jeg hadde bursdag i går og takket folk på Facebook og trykte hjerte på de fine gratulasjonene, men satt ensom alene hjemme med selvmordstanker.. og fikk den triste tanken av at ingen faktisk elsker meg.. gråt egentlig ganske mye Anonymkode: c02b3...5cf 4
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #7 Skrevet 21. mai 2021 Jeg savner kjæresten hver dag. Han skulle vært her nå, men det gikk ikke etter våre planer da corona satte stopper for planene våre. Har ikke sett han siden sommeren 2019, reiser er dyrt. Han prioriterte å jobbe og spare før han kom. Skulle komme permanent sommeren 2020. Videosamtaler er fint, men er utsultet på fysisk nærhet. Det er faktisk helt jævlig. Kan ikke huske sist jeg fikk en skikkelig klem. På den lyse siden, klarer vi dette klarer vi alt ❤️ Anonymkode: 6be86...c4f 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #8 Skrevet 21. mai 2021 Hvorfor sa ingen ifra at parenting er så mye bekymringer? Så mye stress, bekymringer og enda mer stress og så lite kos. Anonymkode: f694a...909 2
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Jeg hadde skrevet: "Jeg ser ned på alle dere som deler bilder av ungene deres på fb. Jeg kommer aldri til å verken trykke liker eller skrive en kommentar på disse postene". "Dere som skriver om dere sjøl hver dag setter jeg fast på 30 dager slumring". Anonymkode: d3cdf...448 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg hadde bursdag i går og takket folk på Facebook og trykte hjerte på de fine gratulasjonene, men satt ensom alene hjemme med selvmordstanker.. og fikk den triste tanken av at ingen faktisk elsker meg.. gråt egentlig ganske mye Anonymkode: c02b3...5cf Slik er min bursdag hvert år, ingen å være sammen med. Men har tilsynelatende mange "venner" som gratulerer. Verste dagen i året. Stor klem til deg, du er ikke alene ! Anonymkode: 0381f...4f7 1
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #11 Skrevet 21. mai 2021 Jeg synes alle som bretter ut livet sitt i fb oppdateringer og legger ut selfie, biler av barna deres osv bare er ute etter oppmerksomhet. Anonymkode: aad64...7d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå