AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 ^^ En uke før eller par dager før? Anonymkode: 454b3...237
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Kommer litt an på planene det da. Greit med en ukes varsel om det innebærer litt reisevei kanskje Anonymkode: 09e8d...335
tangent Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Kommer an på personen. Jeg synes begge to er helt greit. Bestevenninna mi vil helst vite om ting lenge i forveien. 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Kommer an på livssituasjon. Har vedkommende barn/familie, travel jobb med overtid/travel hobby etc. Anonymkode: 315e2...c61 1
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Både jeg og mine venninner kan ta ting på sparket. Det kommer selvsagt an på hva det gjelder, men f.eks en gåtur kan vi avtale 15 minutter før. Anonymkode: e58b1...b2f
skreppamedleppa Skrevet 23. mai 2021 #6 Skrevet 23. mai 2021 Det kommer helt an på både livssituasjoner til venner, om en bor nærme etc, om vennskapet er av en slik karakter at en omtrent kan se ut som en tornado men fremdeles ha det bra sammen eller om det er mye fordømmelse etc.. mine venner bor innenfor 10 minutter og vi kan godt sende en melding alla "lyst å gå en tur nå" og møtes 5 min etterpå på hvor vante plass.. Men hadde jeg blitt invitert med på et arrangement er det greit å få litt tid på seg🙂 1
Gjest TheCatLady Skrevet 23. mai 2021 #7 Skrevet 23. mai 2021 Jepp, det kommer nok an på person. Jeg liker å vite om det litt på forhånd. Om man skal møtes i byen for eksempel så liker jeg å vite om det noen timer før og gjerne dagen før. Andre ting liker jeg også å vite om litt før. Gjerne en halvtime eller time. Enkelte er helt ekstreme på sånne ting. Plutselig så er det omtrent sånn at de står på døra og skal finne på noe. Jeg er nok litt sær og trenger å omstille hjernen litt, men det kommer litt an på hvor nær personen er og dermed hvor komfortable vi er med hverandre.
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Jeg hater å planlegge mer enn en dag frem. Noen av vennene mine må ha beskjed en måned I forveien. Så... svaret er, kommer an på personen. Anonymkode: 700ca...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå