Gå til innhold

Hjelp! Han kommer i morgen

Anbefalte innlegg

Gjest spinnvil| i i
Skrevet

Eller det jeg har som er hans, og for å levere det han har som er mitt. Og jeg gruer meg noe inni granskauen.

Snakket med han forrige uke, da lurte jeg på hvor grensa går neste gang før han slår. Svaret var "det vet man ikke, sånt vet man aldri" og "man får som man fortjener" Denne gangen måtte jeg tisse, så om terskelen blir lavere neste gang?

Jeg svarte ikke da han ringte, satt på lydløs. Og like etter droppet sms inn "ikke vær så forbanna barnslig. vi må bytte tingene ihvertfall" Så jeg pakket sammen tingene hans. Men han ringte igjen. Da svarte jeg for å si i fra at tingene er satt frem, men lurte på hva mer han skal ha. Eks ting jeg har fått før..

Så sier han "skjønner ikke hvorfor du er så jævelig sur, jeg har aldri gjort deg en dritt" Ånei! Han har visst hjerne som en gullfisk. Har visst glemt at han prøvde å kaste meg ut av båten. Og da det ikke gikk slo han løs på meg (det gikk ikke så ille for kompisen hans holdt rundt hodet mitt for å beskytte meg, heldigvis)

Men nå kommer han altså i morgen, jeg skjelver og kaldsvetter. Fytte katta som jeg gruer meg.

Skal jeg gi tilbake ting jeg har fått i gave, eller ting jeg har fått for at han ga meg det for han hadde lyst?

Hva ville dere pakket av ting fra en dere har vært sammen med, men siste tiden bare hengt sammen som "venner"?

Passelig stressa her nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor utsetter du deg for å treffe han igjen? Håper virkelig for din del at du har noen der med deg, for du har jo ingen som helst garanti for at han slår igjen.

Det som er gave er gave, og det leverer man ikke tilbake. Han skla ha tingene som er hans, ikke det han ahr kjøpt til deg.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Enig med Piper. Gi han det som er hans og ha noen hos deg når han kommer.

Skrevet

Enig jeg og. Pass på å ikke være alene når han kommer. Gi tilbake alt som er hans, ikke det du har fått fra ham.

Skrevet

Enig med de andre.

Han får det som er hans, ikke det som e ditt.

Og du sørger for å ha en eller annen du stoler på sammen med deg (helst ikke den minste og spedeste venninna du har...)

Skrevet

Jeg må bare få si at jeg synes hele opplegget høres veldig skummelt ut. For all del, ikke vær alene når han kommer!! Eventuelt kan du kanskje be en kamerat være der i ditt sted.

Lykke til!

Skrevet

For guds skyld, ha noen hos deg når han kommer. Når han greier å lire av seg ting som at "man får det man fortjener" så kan du slettes ikke være trygg. I verste fall kan du faktisk be politiet om å være der..

Gjest spinnvil| i i
Skrevet

Tror ikke han gjør meg noe, så det frykter jeg ikke. Han har ikke fått det som vane 'enda', ikke skal det bli noen vane heller. Men det har satt en støkk i meg, har vært borti det før så jeg fikk litt flashback..

Yngste min sendte sms for å høre om han skulle ha igjen PS2'en sin også. Da ringte han og skjelte meg ut. Skulle plutselig bare ha igjen stereon sin da.. For min del kan han få igjen alt jeg har fått av han, men ikke det ungene har fått..

Men han skal få det som er hans. Det ungene og jeg har fått beholder vi!

Blir litt sær jeg, tenker at han skal søren ikke få gå rundt å si han har gitt meg 'det og det' for at jeg skal stå i takknemlighetsgjeld til han. *svelge stoltheten*

Men jeg gruer meg fortsatt :sur:

Skrevet

råder deg til å invitere noen venner på "besøk". kanskje han kliker dersom du har en mann hos deg når han kommer :overrasket:

jeg ville gitt tilbake alt. det er best å kutte alle bånd når man har med psychopater å gjøre :hår:

Skrevet

Hei

Som de andre har sagt før her;

Håper virkelig du har en god venn på besøk når han kommer!

Skjønner veldig godt at du gruer deg.

Mest sannsynelig går det nok helt bra!

Lykke til og la oss høre hvordan "hentingen" utartet seg.

:klem:

Skrevet

Gi tilbake allt du.Så du kan kutte alle bånd til han. Ikke invitere han in til deg. Du kan ikke vite hva han kan finne på å gjøre mot deg. Tenk på din å ungenes sikerhet. Få hjelp av noen du kjener godt. Du trenger ikke å møte han få andre til å levere tingene til han. Snake med han kan du eventuelt gjøre over telefon.

Skrevet
Lykke til og la oss høre hvordan "hentingen" utartet seg.

Forhåpentligvis utarter det seg ikke i det hele tatt ;)

Men si gjerne hvordan det gikk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...