Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når kjøpte eller spiste du sist Banos? 

Skrevet

Aldri smakt eller kjøpt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Husker ikke, på 90-tallet kanskje. Likte det godt som liten.

Anonymkode: 48c44...8ab

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kjøpte det faktisk for et par måneder siden. Han likte det da han var liten, var det beste han visste. Likte det ikke lenger. Unga likte det absolutt ikke. 😅

Anonymkode: 88250...3e1

Skrevet

Sist August . Bestemoren min hadde alltid banos og sunda i skapet da jeg var liten, og da hun døde så tok moren, søsteren min og jeg avskjedsskiver med banos og sunda på trappa. Og begge deler smakte barndom, og begge deler er noe som bare skal forbli en barndomsgreie. Var ikke veldig digg nå. 

AnonymBruker
Skrevet

Forrige uke. Det er et av påleggene jeg "alltid" har i hus, synes det er kjempegodt!

Anonymkode: 8b8c2...b49

Skrevet (endret)

Det beste med banos er at er laget på importert arbeidskraft fra sverige. Gjeng med partysvensker som slaver av gårde med å skrelle bananer for hånd for luselønn. Og fordelene stopper ikke der for produsenten, produktet ser jo ut som og smaker oppkast så hvis noen av de ansatte er bakfulle som partysvensker ofte er, merker jo ingen forskjell uansett.

Endret av Kattekusken
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får en fortsatt kjøpt det? Har nok ikke spist det siden jeg var barn.

Anonymkode: 6d909...fee

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte det i fjor engang, hadde ikke spist det siden barndommen. Likte det godt før, men nå...Vet ikke om de har endret oppskriften, mener det var mykere og med bedre smak før. Eller kanskje det er jeg som har forandret smaksans. Endte opp med å bruke Banos som ingrediens i en eller annen sterk curryrett, fungerte veldig bra til det.

Anonymkode: 72a98...7c4

• Liker 1
Skrevet

Det er iallefall 10 år siden. Gledet meg til gjensynet med pålegget jeg elsket som barn. Etter en smak gikk resten av det syntetiske griseriet i søpla.

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Det var vel på 80-tallet en gang. Husker jeg ikke likte det. 

AnonymBruker
Skrevet

Spiser det på skiva hver lørdag 💛

Anonymkode: 16469...17e

Skrevet

Banos har jeg av en eller annen grunn aldri smakt. Men jeg har smakt både Sunda, Nøtte og Rødtopp fra den gang da. Ble aldri tilhenger av noen av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Smakte én gang på slutten av 70tallet.   Grusomt!!! Aldri prøvd igjen!

Anonymkode: 0c486...fad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...