Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ny ansatt i en bedrift som gjør det ganske bra til tross for korona. Jeg har fått masse skryt og alle roser meg. I fjor var jeg i en veldig vanskelig og kjip jobb med en sjef som ville rive min selvtillit i stykker og fikk meg sparket. 

Dette burde jo love godt, men jeg har merket at en av de ansatte er noe sur mot meg. Er redd for at det betyr de misliker meg eller synes jeg ikke jobber bra nok.

Nå går det mot medarbeider samtaler i ny jobb, og jeg er så redd. kjenner angsten tar skikkelig på. Jeg er så vant med å bli terrorisert og kritisert. Jeg har også et barn og bor alene, så å miste jobben nå i prøveperioden hadde vært vanskelig. Da hadde jeg stått uten inntekt og må ta fra sparing til bolig for å greie meg. 

Jeg er også under utredning for ADD for hodet er et rot til tider. Min forrige sjef sparket meg pga min ADD ( var ikke utredet ) og nå tenker jeg det skal skje igjen. Skal snart få medisiner ( innen to uker ) og håper at det ikke er for sent.. 

Anonymkode: 12c0a...1c0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ta det med ro. Du har fått masse skryt og folk er fornøyd. Du har nok ingen ting å bekymre deg for. 

Forbered deg heller til samtalen mtp å fortelle hvor godt du trives osv. Kommer det opp noe som kan relateres til symptomene dine på ADD kan du nevne at du er under utredning nettopp for å få orden på de tingene. 

Anonymkode: e402e...305

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...