AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Jeg liker å sitte oppå kjæresten, men ofte så blir jeg så våt at jeg ikke merker så mye av han inni meg. Merker det jo på utsiden og der føles det bra. Så jeg ender opp med å bevege meg opp og ned fordi jeg liker det. Men synes ofte jeg egentlig vet hva jeg driver med der oppe 😂 Jeg har beveget meg mer frem og tilbake i det siste. Han har etterspurt dette også. Men har dere noen gode råd for hvordan ri og særlig når man bare beveger hoftene? Jeg gjør knipeøvelser da, for det liker han Anonymkode: d1218...9d3 1
ToMan Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Synes det er utrolig deilig og opphissende å kjenne at dama blir skikkelig plaskvåt. Kjenne at det renner nedover ballene og høre lyden av den våte fitta. Deilig å se at kuken blir glinsende av hennes fuktighet mens den glir inn og ut. Men ja, friksjon blir noe mindre. Men som du beskriver vil fram og tilbake bevegelser kjennes bedre enn opp og ned bevegelser når fitta blir skikkelig våt. Roterende bevegelser med hofta og knipeøvelser mens hun sitter oppå er også herlig. Klitoris vil kunne stimuleres mot mannen når du rotere frem og tilbake også. Så igrunn hadde du svarene selv. 😉 I alle fall dersom jeg skal bedømme og komme med tilbakemelding. 😅
Fioljenta Skrevet 21. mai 2021 #3 Skrevet 21. mai 2021 Jeg liker å sitte på kne, lene meg litt bakover og gjerne holde rundt leggene hans. Og så bare vippe bekkenet litt opp og ned. Da masserer pålen hans fremre vegg i skjeden (g-punktet). Ulempen med den stillingen er at han blir litt nervøs for nøttene sine. 😂 Tror du er inne på noe med det med frem og tilbake (og sirkelbevegelser). Det handler jo egentlig bare om å prøve seg litt frem til man finner noe man liker. 🤗
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå