Dupers Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 På grunn av reklamene til Coop extra har jeg begynt å tenke på cheezy keys. jeg husker godt både skrimmelskrammel og feel the beat, men jeg klarer ikke huske hvordan jeg visste hvem de var før de prosjektene der. Jeg har Googla meg frem til at de var en revygruppe, men jeg husker ikke hvordan en pree-teen fra bygda i Trøndelag ble fan av ei revygruppe som sto på scenen i Oslo. Hadde de noen show som gikk på tv, eller var det noen sanger som ble kjente før MGP og barneTV?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 De var hyppige gjester på Beat for Beat de første årene Anonymkode: 8c328...c96
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #3 Skrevet 23. mai 2021 Kontroversielt pausenummer i Melodi Grand Prix. Anonymkode: 5beab...463
AnonymBruker Skrevet 23. mai 2021 #4 Skrevet 23. mai 2021 Takk nå sitter jeg og lurer på det samme! Jeg husker at de var med i ett humorprogram og det var sånn jeg oppdaget dem. Men vilket?? 🤔 Kanskje det var noe filmet fra en stand up scene? Anonymkode: adddc...a14
Gjest Maxwell Skrevet 23. mai 2021 #5 Skrevet 23. mai 2021 Feel the beat. Herregud den har jeg fortsatt på hjernen etter mange år 🤣
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå