Gå til innhold

Hvor lenge får deres tenåringer lov å være ute?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge får deres 14 - 15 åringer lov å være ute eller ha venner på besøk på en ukedag? Hva med helg?

Anonymkode: 29bc0...b5e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ute å "henge rundt" på ukedager - hjem kl. 21.00 . Venner på besøk på ukedager - hjem 21.30

Helger, tja.. kommer helt an på hvem han er sammen med og hva de gjør.  Men siden det er bare ham og meg, så er han hjemme senest 22.30 🙂 . (Jeg har ME, og har ikke sjans til å holde meg våken lenger en det..) Han er 15, og har aldri hatt noe problem med reglene, vi har jo laget de sammen ❤️ 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

17åring her. Ca 22/23 hverdager og ca 01/02 helger. Veldig fornuftig jente og hun rører ennå ikke alkohol.

Anonymkode: 74aee...ab4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

17åring her. Ca 22/23 hverdager og ca 01/02 helger. Veldig fornuftig jente og hun rører ennå ikke alkohol.

Glemte å si hun stort sett ikke er ute på hverdager, da er det jobb, skolearbeid og trening, men en gang i blant møter hun venninner og da sier jeg senest 22/23. Helger er ca annenhver helg og vanligvis er hun da hjemme mellom 23/01, men jeg har gitt klarsignal om senest 01/02, med forbehold om ingen alkohol.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har 4 tenåringer i alderen 13-19. De 2 eldste på 18 og 19 har ikke noe tider. Men om jeg skal hente de i helgene. Er kl 2 seineste. Gutt på 15 henter jeg 22 i ukedagene og midnatt i helger. Og han på 13 er ikke ute i helgene, men henter ca 21 i ukedagene. 

Anonymkode: d4354...33d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Samme her. 

Anonymkode: fab94...cac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

14 år. Ukedager 22-22.30. Helg 23-00. 
Vi bor på en ganske liten plass, vet hvor hun er og hun drikker ikke.

Anonymkode: 55edc...167

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ukedager: 21.30-22

helger og ferier: vi ser an , ingen faste regler 

Anonymkode: 8effd...d7e

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på hvor hun er, med hvem og hva hun gjør. Har ingen faste tidspunkter, men hun kommer alltid ca 2130 på hverdager selv, senest 22. Hun er 15.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

15 år. Klokka 21 når det er skole neste dag, 22 når det er fri. 

Anonymkode: 3f855...bb2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar. Høres fornuftig ut. Jeg synes selv at venner kan gå hjem kl 22 på ukedager. Gjerne komme hjem før kl 22 hvis de er ute og henger. 😊

Anonymkode: 29bc0...b5e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...