Gå til innhold

Hva syns dere om.....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Naked attraction? 

Anonymkode: 7ad1c...e4e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det?

Anonymkode: ac2cc...d4f

Skrevet

Overraskende lite opphissende show….

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er veldig tolerant, men det var bare pinlig. All ære til de som stiller opp, men det ble litt for mye nærbilder og engasjerte sukk og den ene kroppsdelen var vakrere og fantastiskere enn den andre. Det ble altfor overdrevet forsøk på å være naturlig og hylling av kroppen til de grader.

Men kommer til å fortsette å se da 😂

Anonymkode: 009f7...574

• Liker 2
Skrevet

Tv historiens teiteste program 

Rimelig dimling stiller  en opp på sånt 

• Liker 1
Skrevet
Natas_999 skrev (17 timer siden):

Overraskende lite opphissende show….

Også er det artig når den nederste seksjonen blir tatt bort, og man viser underkroppen og den tilbakestående programlederen spør : " Hva er det første du legger merke til?" Eeeeeehhhhhhh....knærne 😆

AnonymBruker
Skrevet

Overdrevent positivt! Alt er så fantastisk flott og perfekt, uansett størrelse, form eller farge. 

Sikkert et topp program for de med dårlig selvtillit, men selv er jeg ikke der. 

Jeg har sett to episoder og det holder. Det blir for mye falskt oppsnakk, tatoveringer, bifile og generelt fjas. 

Anonymkode: 7cf8b...851

Skrevet

Et ræva program, som jeg absolutt ikke gidder å kaste bort tiden min på. Som om ikke kroppspresset er stort nok fra før. 

• Liker 1
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Tråden er også ryddet for nedsettende innlegg.

Elaine Marley, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...