AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 har datet en syyykt bra dame i de siste månedene og det ligger i kortene at sex er neste på agendaen. Hun spurte om jeg ville overnatte når vi skal møtes hos henne på lørdag for å spise middag. Problemet er bare at jeg har helt presentasjonsangst for å skulle ha sex med henne. Føles ut som jeg er 15 år og jomfru igjen. Men jeg har vært i forhold lenge og står ikke helt uten erfaring, men er likevel sykt nervøs. Synest hun er så vanvittig fantastisk at jeg vil liksom ikke ødelegge noe. Redd for at hun ikke skal være fornøyd. Redd for at jeg ikke klarer å tilfredstille henne ordentlig, redd for å komme for fort osv..... noen som har noen tips? hilsen M26 Anonymkode: 5fe2f...dfe 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Ta det med ro, hun tenker kanskje det samme. Dere har jo ventet ganske lenge så hun har kanskje noen issues selv. lykke til Anonymkode: 65d5f...4f6 8
visp Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Begge er jo nervøse. Bare si det rett ut at du er nervøs og har prestasjonsangst så dere kan ta det rolig. 10
Hr. Aktiv Skrevet 20. mai 2021 #4 Skrevet 20. mai 2021 Ofte stiller damer krav om at partneren skal være en drømmemann i senga ja. Han skal gi dem en super orgasme og være en superelsker. Du trenger forøvrig ikke være så engstelig. De er stort sett ikke slik motsatt. 1
Sophie-Ann Skrevet 20. mai 2021 #5 Skrevet 20. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (1 minutt siden): Ofte stiller damer krav om at partneren skal være en drømmemann i senga ja. Han skal gi dem en super orgasme og være en superelsker. Du trenger forøvrig ikke være så engstelig. De er stort sett ikke slik motsatt. Det er ingen normale kvinner som forventer dette første gangen 29
visp Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): Ofte stiller damer krav om at partneren skal være en drømmemann i senga ja. Han skal gi dem en super orgasme og være en superelsker. Du trenger forøvrig ikke være så engstelig. De er stort sett ikke slik motsatt. Jo, men nå har vi jo fått med oss at du kommer borti veldig mye rare kvinnfolk:) Det hjelper jo ikke ts at du kommer med det der. Sjansen for at han møter en sånn er veldig liten siden det virker som om flesteparten streifer innom deg 26
Hr. Aktiv Skrevet 20. mai 2021 #7 Skrevet 20. mai 2021 visp skrev (1 minutt siden): Jo, men nå har vi jo fått med oss at du kommer borti veldig mye rare kvinnfolk:) Det hjelper jo ikke ts at du kommer med det der. Sjansen for at han møter en sånn er veldig liten siden det virker som om flesteparten streifer innom deg De er nok gjennomsnittet. Damer har bare litt høye tanker om seg selv. De tror de er så fantastiske og at vi menn er fonøyd bare vi får penetrert musa deres.
Sophie-Ann Skrevet 20. mai 2021 #8 Skrevet 20. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (Akkurat nå): De er nok gjennomsnittet. Damer har bare litt høye tanker om seg selv. De tror de er så fantastiske og at vi menn er fonøyd bare vi får penetrert musa deres. 15
visp Skrevet 20. mai 2021 #9 Skrevet 20. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): De er nok gjennomsnittet. Damer har bare litt høye tanker om seg selv. De tror de er så fantastiske og at vi menn er fonøyd bare vi får penetrert musa deres. Opplevelsen din av dette er helt sikkert reell, men leit at du kommer utfor sånne hele tiden. 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #10 Skrevet 20. mai 2021 Du kan jo ta deg en runk tidligere på dagen om du er redd for å komme for fort. Og ellers må du vel bare leve deg inn i øyeblikket 😅 Føle deg litt frem. Jeg var sammen med en fyr en gang som hadde veldig prestasjonsangst i starten, så han fikk den ikke opp. Men vi bare lo litt av det sammen og fortsatte å kose, og etter noen dager fikk han det til (da kom den knapt nok ned igjen 😅) Poenget er at det er helt vanlig med litt startproblemer, og er hun en bra dame forstår hun det. Hun er nok like nervøs selv. Lykke til, og kos deg! Anonymkode: ecce5...d6e 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #11 Skrevet 20. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (10 minutter siden): Ofte stiller damer krav om at partneren skal være en drømmemann i senga ja. Han skal gi dem en super orgasme og være en superelsker. Du trenger forøvrig ikke være så engstelig. De er stort sett ikke slik motsatt. Hvorfor så bitter siden du gjentar deg selv hvet gang du får muligheten? 😬 Men uansett. Det er vel ts som skal få oppmerksomheten i tråden. Ts: Tipper hun er like spent og nervøs som deg 😊 Det gjør ingenting om du kommer for fort, eller noe sånt. Bare nyt det å være forelsket og kåte på hverandre 😊 beste tida😁 Anonymkode: 5de78...825 7
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #12 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Ta det med ro, hun tenker kanskje det samme. Dere har jo ventet ganske lenge så hun har kanskje noen issues selv. lykke til Anonymkode: 65d5f...4f6 det er liksom litt ulempen med at vi har ventet så lenge. At forventningen til første ganger blir større og man gruer seg mer. Anonymkode: 5fe2f...dfe
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #13 Skrevet 20. mai 2021 Første gang med ny partner er jo gjerne litt raskt overstått, spenningen og alt det der. Slik er det for de fleste tror jeg. Hun er garantert like nervøs som deg. Lykke til, kos deg ❤️ Anonymkode: f7143...999 5
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #14 Skrevet 20. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (12 minutter siden): De er nok gjennomsnittet. Damer har bare litt høye tanker om seg selv. De tror de er så fantastiske og at vi menn er fonøyd bare vi får penetrert musa deres. Du har truffet noen merkelige damer.. Anonymkode: f7143...999 5
Hr. Aktiv Skrevet 20. mai 2021 #15 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du har truffet noen merkelige damer.. Anonymkode: f7143...999 Sånn sett er da alle merkelig. Det er en grunn til at menn skyr dere etter å fått dere i sengen. Kansje dere ikke levde helt opp til forventningen?
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #16 Skrevet 20. mai 2021 Hva er greia med at mannfolk tror vi damer vil at akten skal vare lengst mulig?! Sørg for hennes orgasme først så trenger ikke resten vare så lenge. Jeg å mannen tar somregel en kjapp en. Blir fort sår hvis ikke. Noen ganger kommer jeg først (oralsex) andre ganger får han komme alene i meg. Hadde sexen vart i 20-40 min hver gang hadde vi nok ikke hatt så ofte sex som vi har nå. Bedre med 3-4 orgasmer i uken en 1. Kan legge til at når vi var nyforelsket hadde vi ofte lengre seanser 😉 Anonymkode: 42956...c55 8
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #18 Skrevet 20. mai 2021 Hr. Aktiv skrev (2 minutter siden): Sånn sett er da alle merkelig. Det er en grunn til at menn skyr dere etter å fått dere i sengen. Kansje dere ikke levde helt opp til forventningen? Har aldri opplevd å bli skydd. Kanskje fordi jeg bare har sex når jeg er i forhold. Anonymkode: f7143...999 2
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #19 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hva er greia med at mannfolk tror vi damer vil at akten skal vare lengst mulig?! Sørg for hennes orgasme først så trenger ikke resten vare så lenge. Jeg å mannen tar somregel en kjapp en. Blir fort sår hvis ikke. Noen ganger kommer jeg først (oralsex) andre ganger får han komme alene i meg. Hadde sexen vart i 20-40 min hver gang hadde vi nok ikke hatt så ofte sex som vi har nå. Bedre med 3-4 orgasmer i uken en 1. Kan legge til at når vi var nyforelsket hadde vi ofte lengre seanser 😉 Anonymkode: 42956...c55 skal forhåpentligvis drikke litt vin på forhånd, så håper det roer nervene litt🤞🏻 Anonymkode: 5fe2f...dfe
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #20 Skrevet 20. mai 2021 Når dere kommer i gang forsvinner nervøsiteten. Ikke stress 😉 Var i samme situasjon for 1,5 mnd siden og ALDRI hatt så bra sex med noen ever. Er en casual greie det jeg har nå foreløbig men var med samme fyren i 7,5 år før dette, så forstår hvor du kommer fra. Men bare let go og ikke tenk på det så blir det bra 😊 K28 Anonymkode: 82c5d...3fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå