PokemonGone Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Ff, for en film, men jeg er i tvil. Hvordan visste politimannen at Mr. Dover var i huset til den gamle damen, og hvorfor var Anna forvirret over hendelsene knyttet til rød fløyte? Noen som vet eller som har noen teori? 2
DeLorean Skrevet 21. mai 2021 #2 Skrevet 21. mai 2021 Er så lenge siden jeg har sett den. Glimrende film. Elsker Jake. Den mannen kan spille! Hvis du liker Jake burde du se Nightcrawler. En helt ektremt bra prestasjon der. Sykt bra film. 3
PokemonGone Skrevet 28. mai 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2021 DeLorean skrev (På 21.5.2021 den 18.14): Er så lenge siden jeg har sett den. Glimrende film. Elsker Jake. Den mannen kan spille! Hvis du liker Jake burde du se Nightcrawler. En helt ektremt bra prestasjon der. Sykt bra film. Takk for anbefalingen !! Jeg liker Jake Gyllenhaal siden jeg så filmen "Zodiac" 1
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2021 #4 Skrevet 31. mai 2021 PokemonGone skrev (På 20.5.2021 den 21.09): Ff, for en film, men jeg er i tvil. Hvordan visste politimannen at Mr. Dover var i huset til den gamle damen, og hvorfor var Anna forvirret over hendelsene knyttet til rød fløyte? Noen som vet eller som har noen teori? Han visste jo ikke at Dover var der? Fløytingen vi hørte helt på slutten var Dover som fremdeles var begravet i hullet under bakken med datterens fløyte, fordi ingen hadde funnet ham ennå. Anonymkode: cf974...975 1
PokemonGone Skrevet 1. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 31.5.2021 den 11.03): Han visste jo ikke at Dover var der? Fløytingen vi hørte helt på slutten var Dover som fremdeles var begravet i hullet under bakken med datterens fløyte, fordi ingen hadde funnet ham ennå. Anonymkode: cf974...975 Virkelig uten den siste scenen hadde det vært en trist slutt for Dover. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2021 #6 Skrevet 3. juni 2021 PokemonGone skrev (På 2.6.2021 den 1.32): Virkelig uten den siste scenen hadde det vært en trist slutt for Dover. Jeg tolka det slikt at han døde der nede. Anonymkode: ad6a6...9b6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå