Gå til innhold

Sulten på positiv oppmerksomhet, ikke sytetråd, men likevel :p

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Blæææ! Jeg er så sulten på positiv oppmerksomhet! 

Står i en mildt sagt krevende livssituasjon og føler ikke at det er passende å flørte akkurat nå. Er nylig ute av et langt forhold, men er ikke lei meg over det, snarere vil jeg bare begynne å leve igjen!! Leve, flørte, føle. Ikke ligge, bare nyte livet! Som jeg gleder meg til sommeren kommer 😅

Gleder meg til å komme meg ut av den hengemyren jeg er i nå. Til alle de fine tingene jeg har lagt opp til faller på plass 😅 Til jeg kan nyte et glass vin i ro og fred, til ja, ALT! 

Så i og med at jeg ikke kan flørte nå, så blåser jeg det heller ut her 😅😅

Håper dere har en fin kveld 😅❤️

Anonymkode: 61f27...47c

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Klikker av at de jeg liker best på Tinder ikke liker meg tilbake, og at de jeg chatter med slutter å svare etter 10 meldinger! 🤣🤣🤣 Det går nok over, snart er det sommer og forhåpentligvis kan vi begynne å treffe litt folk igjen 🥰

Anonymkode: 27964...3c1

• Liker 1
Gjest supernova_87
Skrevet

Jeg synes du er flink å bruke emojis og virker som en ellers gøyal og livaktig person. 😘 

Haha, prøvde bare å sende litt positiv oppmerksomhet din vei. ;) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Samme her! Klikker av at de jeg liker best på Tinder ikke liker meg tilbake, og at de jeg chatter med slutter å svare etter 10 meldinger! 🤣🤣🤣 Det går nok over, snart er det sommer og forhåpentligvis kan vi begynne å treffe litt folk igjen 🥰

Anonymkode: 27964...3c1

Virkelig 😅 Selv har jeg ikke prøvd Tinder ennå, og tviler sterkt på at det er noe for meg, men jeg er jo dritspent på å laste det ned da 😅😅😅 Jeg må jo sjekke ut hva dette nye er 😅

AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm skrev (2 timer siden):

Jeg synes du er flink å bruke emojis og virker som en ellers gøyal og livaktig person. 😘 

Haha, prøvde bare å sende litt positiv oppmerksomhet din vei. ;) 

Mottatt 😅 Mange takk 😅 Takk til deg for positiv tilbakemelding på innlegget mitt, det varmer ❤️😊

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Blæææ! Jeg er så sulten på positiv oppmerksomhet! 

Står i en mildt sagt krevende livssituasjon og føler ikke at det er passende å flørte akkurat nå. Er nylig ute av et langt forhold, men er ikke lei meg over det, snarere vil jeg bare begynne å leve igjen!! Leve, flørte, føle. Ikke ligge, bare nyte livet! Som jeg gleder meg til sommeren kommer 😅

Gleder meg til å komme meg ut av den hengemyren jeg er i nå. Til alle de fine tingene jeg har lagt opp til faller på plass 😅 Til jeg kan nyte et glass vin i ro og fred, til ja, ALT! 

Så i og med at jeg ikke kan flørte nå, så blåser jeg det heller ut her 😅😅

Håper dere har en fin kveld 😅❤️

Du skriver godt..og med masse liv! Lykke til ts...ser iallefall ut som du fikk med deg optimismen din ut av forholdet!  😁😂...❤️

AnonymBruker
Skrevet
ABM skrev (22 minutter siden):

Du skriver godt..og med masse liv! Lykke til ts...ser iallefall ut som du fikk med deg optimismen din ut av forholdet!  😁😂...❤️

Jaja, jeg er generelt ganske positiv til livet, dog forhåpentligvis ikke lenger naiv 😅 Takk 😊

AnonymBruker
Skrevet

Lykke til da :) Men Tinder virker bare pes, så utrolig mange tråder med frustrerte brukere. Nå åpnes det jo opp, så er det ikke bedre å prøve seg litt irl først, flørte litt ute. Bare et tips altså :) Tror du skal klare deg bra og kose deg mye, den positive innstillingen der skulle flere menn hatt ❤️

Anonymkode: 0d2bb...a45

AnonymBruker
Skrevet

Å, jeg har det sånn sjæl! Ikke nødvendigvis klar for noe, men herlighet. Et blikk, et smil... Trenger mindre korona!

Bill. mrk. Starte en klubb?

Anonymkode: 6cddd...a2b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Lykke til da :) Men Tinder virker bare pes, så utrolig mange tråder med frustrerte brukere. Nå åpnes det jo opp, så er det ikke bedre å prøve seg litt irl først, flørte litt ute. Bare et tips altså :) Tror du skal klare deg bra og kose deg mye, den positive innstillingen der skulle flere menn hatt ❤️

Enig med deg i at Tinder virker pesete, flørting irl er litt skummelt 😛 ellers er jeg nok en kvinne i min beste alder 😛

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Å, jeg har det sånn sjæl! Ikke nødvendigvis klar for noe, men herlighet. Et blikk, et smil... Trenger mindre korona!

Bill. mrk. Starte en klubb?

Jaaaa😅 Det gjør vi! En blunke-klubb for fjasete nysingle 😅

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Jaaaa😅 Det gjør vi! En blunke-klubb for fjasete nysingle 😅

Hahaha! Deal! Og jeg har ikke hatt tinder selv. Jeg faller jo ikke for utseende til en fyr, men på tinder er det ikke så mye annet å vurdere. Virker rart. Vurderer det kun for å finnen noen å nettopp få litt flørt fra.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Enig med deg i at Tinder virker pesete, flørting irl er litt skummelt 😛 ellers er jeg nok en kvinne i min beste alder 😛

Åja, vet ikke hvorfor jeg trodde du var mann, synd du ikke er det he he 😄 Men uansett, med din personlighet går det nok bra. Nyt sommeren og kos deg. ❤️

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahaha! Deal! Og jeg har ikke hatt tinder selv. Jeg faller jo ikke for utseende til en fyr, men på tinder er det ikke så mye annet å vurdere. Virker rart. Vurderer det kun for å finnen noen å nettopp få litt flørt fra.

Samme her 😊 En fantastisk personlighet er alt ❤️ I den bioen kan man jo skrive så lite, etter hva jeg forstår 😅 Og så er det ikke så kult at alle i bygda vet at mammaen til xxx er på Tinder, liksom 😅 FB har visst fått en sjekkefunskjon også, men det blir jo litt av det samme 😅

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Åja, vet ikke hvorfor jeg trodde du var mann, synd du ikke er det he he 😄 Men uansett, med din personlighet går det nok bra. Nyt sommeren og kos deg. ❤️

Sorry 😛

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

I like måte btw 😊 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

I like måte btw 😊 

Tusen takk :) Singel dame i sin beste alder her også. Gleder meg til sommeren og flørting selv. Vi finner nok noen menn med positiv innstilling der ute og tenker jeg. 

Gjest supernova_87
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mottatt 😅 Mange takk 😅 Takk til deg for positiv tilbakemelding på innlegget mitt, det varmer ❤️😊

Du sier ikke så mye om situasjonen din, men følelsen av frihet etter et langt og vanskelig samliv kan i alle fall jeg kjenne igjen! Gleder meg på dine vegne til vinden flagrer i håret ditt og du får nytt og levd litt igjen! 😘

AnonymBruker
Skrevet
Rainstorm skrev (16 minutter siden):

Du sier ikke så mye om situasjonen din, men følelsen av frihet etter et langt og vanskelig samliv kan i alle fall jeg kjenne igjen! Gleder meg på dine vegne til vinden flagrer i håret ditt og du får nytt og levd litt igjen! 😘

Takk 😊 Håper det samme for deg 🥰

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Lastet ned Tinder.. Det er et litt spesielt opplegg når man ser det sånn foran seg! Har fått likes av mange som ser hyggelige og sympatiske ut, men blir jo livredd for å like tilbake 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...