Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 38 år, har vel i utgangspunktet en kombinert hudtype som både kan bli litt blank og tørr. Jeg vil bytte tilbake til Decleor, som jeg har brukt tidligere. Brukte da Hydra floral-kremen og leave on masken, hvertfall og likte det godt. Men hvilken serie burde jeg velge nå?

Testet rensemelken med Neroli Bigarade for et par år siden og den var vel ok, men likte ikke kremen i samme serie. Syns ikke den ga nok fuktighet og jeg ble så varm i ansiktet (kunne bare bruke den om kvelden siden jeg fort begynte å svette i ansiktet når jeg brukte den, noe jeg har opplevd med flere kremer, men langt fra alle).

Nå lurer jeg på hvilken serie fra Decleor jeg burde gå for? Tipper jeg har behov fra andre egenskaper ved produktene nå enn for noen år siden, som mer fuktighet.

Og kan jeg kombinere rens, toner, krem og maske fra Decleor med mer aktive serum fra The ordinary feks?

Anonymkode: ed1b7...e9b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ville definitivt sjekket med hudpleier. Dyrt, men det kan spare deg for en smell med feil produkter. Ikke alltid lett å vurdere selv!

Anonymkode: 0a267...d6c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...