Gå til innhold

Er han egentlig ærlig når han sier at han bare vil være med meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten ser noen ganger veldig mye på andre kvinner, altså stirrer. Han har blitt mye bedre, men det plager meg litt. Jeg ble lei meg og spurte om han kunne fortelle meg at jeg er den eneste kvinnen han vil være med, om det er det han virkelig føler. Han sa at jeg er det.

men det er andre ting også. Etter 2,5 år sammen og alt det vi gjør sammen kan han ikke si at han er forelsket i meg/elsker meg. Han sier ikke at han ikke er det heller. Han er veldig kjærlig og kosete og lager mat til meg. Han har vært der når jeg har vært lei meg etc. han har sagt han har sterke følelser. Og for noen måneder siden spurte jeg om han tviler på følelsene sine for meg og sa nei.

Anonymkode: 493e4...b68

Videoannonse
Annonse
Gjest RockOn
Skrevet

Hvordan tenker du at vi kan vite det når du ikke gjør det? 🤷‍♀️

Skrevet

Det er trist at du tviler, men så viser dere kanskje kjærlighet på ulike måter? At man fortsatt ser på det motsatte kjønn også i forhold, er vel heller ikke så uvanlig? Det er vel ikke akkurat for å utroskap å regne. Det som teller er jo trofastheten. Jeg kan synes at andre menn er attraktive, uten at jeg noensinne kunne vært utro mot samboeren min av den grunn. 

• Liker 1
Skrevet

Ikke enig med Fiffig, andre menn enn kjæresten er totalt uinteressante for meg, og jeg har både partner og ex som ikke stirrer på andre damer. Ikke en eneste gang på 25 år la jeg merke til at exen så på ei annen eller kommenterte eller noe, så det der er jeg så lei av å lese at er så "vanlig". Kjenner mange andre menn også, det er veldig få som ser på og enda færre som stirrer. Syns ikke det er rart du lir lei deg både for det og for at han ikke kan uttrykke følelser for deg. Har du lyst til å ha det slik resten av livet? At du tviler på at han elsker deg? Kanskje han sliter med tilknytning eller at du bare ikke er den rette for ham, selv om han er glad i deg og liker deg. Jeg ville ikke trivdes med å ha det slik, det er en partner der ute for deg som har samme forventninger til et parforhold som du har. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Kjæresten ser noen ganger veldig mye på andre kvinner, altså stirrer. Han har blitt mye bedre, men det plager meg litt. Jeg ble lei meg og spurte om han kunne fortelle meg at jeg er den eneste kvinnen han vil være med, om det er det han virkelig føler. Han sa at jeg er det.

men det er andre ting også. Etter 2,5 år sammen og alt det vi gjør sammen kan han ikke si at han er forelsket i meg/elsker meg. Han sier ikke at han ikke er det heller. Han er veldig kjærlig og kosete og lager mat til meg. Han har vært der når jeg har vært lei meg etc. han har sagt han har sterke følelser. Og for noen måneder siden spurte jeg om han tviler på følelsene sine for meg og sa nei.

Du burde jobbe med den dårlige selvtilliten/usikkerheten din, for det er det eneste som kommer til å ødelegge denne relasjonen. Ikke hva din kjæreste ser på eller føler. 

AnonymBruker
Skrevet
Rosatoast skrev (11 timer siden):

Du burde jobbe med den dårlige selvtilliten/usikkerheten din, for det er det eneste som kommer til å ødelegge denne relasjonen. Ikke hva din kjæreste ser på eller føler. 

Jeg vet at jeg uansett har dårlig selvtillit. Men utover det, virker det som om han også ikke har de riktige følelsene?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg vet at jeg uansett har dårlig selvtillit. Men utover det, virker det som om han også ikke har de riktige følelsene?

Da må du  kommunisere med kjæresten din, ikke sitte å stenge deg inne og overtenke - når du rett og slett, heller kan åpne munnen. Både menn og kvinner ser/stirrer på ting hjernen finner attraktivt. Det kan være alt fra en fin rumpe til en fin logo, eller kjole i et butikkvindu. Det betyr ikke at typen din ikke er engasjert i forholdet, selv om han kan titte på andre jenter. 

Jeg kan fint se på jenter ute på gata, uten at jeg er interessert i dem - jeg titter fordi jeg syntes den personen er pen, eller kanskje har en fin rumpe. Det er jo pent å se på? Ikke unormalt. Det betyr ikke at jeg ikke elsker mannen min, og ikke er hundre-prosent engasjert i forholdet vårt. 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor gammel er han? Har han vært i seriøse forhold tidligere?

Anonymkode: 6e756...093

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...