AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #1 Skrevet 20. mai 2021 Okei denne er litt komplisert, men skal prøve så godt jeg kan å forklare For rundt 1 år siden traff eg en veldig søt og sjarmerende jente, vi bare tok ting som det kom å med tiden ble vi bedre kjent. Etter noen mnder så tok hun med seg tingene og "flyttet" baisically inn i min leilighet. Vi har det fint sammen nå og trives godt sammen. Men i mellomtiden her så har jeg en lillesøster og hun og dama mi da har en litt "knokete" historie... trodde værtfall jeg Dama har hele tiden hevdet at hun har hatt null interesse for å bli kjent etc og på en måte hele tiden satt meg i en posisjon for å velge mellom dem. De første gangene jeg tok dette opp med henne var hun bare forvirra men bare lyttet, men hun sa at hun ikke forstod helt problemet, men skal være mer obs om det er slik hun føler det. Så trodde jeg egentlig at ting var greit mellom dem siden jeg aldri hørte noe mer og ting ble stille liksom, men plutselig når jeg forteller dama at søstra mi skal låne leiligheten til en liten jentekveld, mens vi to er på en tur ute, så begynner hun igjen med å snakke nedtalende om søsteren. Begynner med at hun bare ignorerer mens hun treffer henne på jobb. Og har null interesse liksom. Da ble jeg jo egentlig relativt pissed og sendte melding til søstra om hva greia er med at hun vil ha leiligheten, men ikke klarer å oppføre seg... søstra mi fatta jo ikke hva jeg snakka om, så hun ringte meg jo... mange, mange ganger Fikk til og med pappa til å sende melding til meg om å ringe meg, jeg ringte henne og hun skulle ha forklaring på hva i huleste dama bablet om. Viser seg at det dama sa ikke var litt sant, å når jeg tok det opp med henne så forklarte hun seg på en grei måte... trodde jeg Viser seg også at hele forklaringen hennes også er løgn... Jeg forstår virkelig ikke hva som er greia hennes? Hvorfor lyver hun til meg om søstra mi? Jeg har også mistet ganske mye kontakt med søsknene etter at jeg ble sammen med henne, såer liksom ikke slik at vi henger jevnlig å hun føler seg ignorert elns. Eneste pkassen jeg (og dama) treffer søsteren min er når hun er på jobb. Søsteren min har sagt at det egentlig virker litt som om hun har interesse i å lage konflik mellom meg og hun (lilsøs), og akk nå klarer jeg ikke helt å si meg uening... synes dette er realtivt unødvendig og lite oppegående Lilsøs var også ganske klar når hun sa ifra til meg at hun har egt ingen rett til å snakke om henne, så jeg burde ikke gi rom for en slik samtale.... Noen her som ser hva dama driver med eller hensikten? for nå lyver hun jo seg bort med ulike forklaringer.... Anonymkode: 6516f...c27
Gjest Chroma Skrevet 20. mai 2021 #2 Skrevet 20. mai 2021 Hvorfor hun gjør det er ikke godt å si, men jeg ville hatt nulltoleranse for det om jeg var deg. Å ødelegge forholdet ditt med familiemedlemmer er utrolig stygt gjort! Ønsker hun å bare ha deg helt for seg selv? Pass på så du ikke ender opp mer og mer isolert.
Lacy Skrevet 20. mai 2021 #3 Skrevet 20. mai 2021 Én ting har et liv lært meg, og det er at så lenge du har en normal familie, med oppegående mennesker bør du alltid prioritere deres tanker og meninger før en vilkårlig kjærestes. Spesielt når denne kjæresten virker til å snakke nedlatende og negativt om medlemmer av familien din. Ingen normale mennesker tillater seg den type adferd. Hun virker ikke til å være verdt dine anstrengelser. Lykke til 😊❤️ 7
Svartfugl Skrevet 24. mai 2021 #5 Skrevet 24. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 20.5.2021 den 20.10): Okei denne er litt komplisert, men skal prøve så godt jeg kan å forklare For rundt 1 år siden traff eg en veldig søt og sjarmerende jente, vi bare tok ting som det kom å med tiden ble vi bedre kjent. Etter noen mnder så tok hun med seg tingene og "flyttet" baisically inn i min leilighet. Vi har det fint sammen nå og trives godt sammen. Men i mellomtiden her så har jeg en lillesøster og hun og dama mi da har en litt "knokete" historie... trodde værtfall jeg Dama har hele tiden hevdet at hun har hatt null interesse for å bli kjent etc og på en måte hele tiden satt meg i en posisjon for å velge mellom dem. De første gangene jeg tok dette opp med henne var hun bare forvirra men bare lyttet, men hun sa at hun ikke forstod helt problemet, men skal være mer obs om det er slik hun føler det. Så trodde jeg egentlig at ting var greit mellom dem siden jeg aldri hørte noe mer og ting ble stille liksom, men plutselig når jeg forteller dama at søstra mi skal låne leiligheten til en liten jentekveld, mens vi to er på en tur ute, så begynner hun igjen med å snakke nedtalende om søsteren. Begynner med at hun bare ignorerer mens hun treffer henne på jobb. Og har null interesse liksom. Da ble jeg jo egentlig relativt pissed og sendte melding til søstra om hva greia er med at hun vil ha leiligheten, men ikke klarer å oppføre seg... søstra mi fatta jo ikke hva jeg snakka om, så hun ringte meg jo... mange, mange ganger Fikk til og med pappa til å sende melding til meg om å ringe meg, jeg ringte henne og hun skulle ha forklaring på hva i huleste dama bablet om. Viser seg at det dama sa ikke var litt sant, å når jeg tok det opp med henne så forklarte hun seg på en grei måte... trodde jeg Viser seg også at hele forklaringen hennes også er løgn... Jeg forstår virkelig ikke hva som er greia hennes? Hvorfor lyver hun til meg om søstra mi? Jeg har også mistet ganske mye kontakt med søsknene etter at jeg ble sammen med henne, såer liksom ikke slik at vi henger jevnlig å hun føler seg ignorert elns. Eneste pkassen jeg (og dama) treffer søsteren min er når hun er på jobb. Søsteren min har sagt at det egentlig virker litt som om hun har interesse i å lage konflik mellom meg og hun (lilsøs), og akk nå klarer jeg ikke helt å si meg uening... synes dette er realtivt unødvendig og lite oppegående Lilsøs var også ganske klar når hun sa ifra til meg at hun har egt ingen rett til å snakke om henne, så jeg burde ikke gi rom for en slik samtale.... Noen her som ser hva dama driver med eller hensikten? for nå lyver hun jo seg bort med ulike forklaringer.... Anonymkode: 6516f...c27 Jeg synes dette ser ut som et rødt flagg...hvorfor har hun ingenting konkret å komme med om din søster? Det er også bekymringsverdig at du plutselig har mistet mye kontakten med andre søsken etter at dere ble sammen. Og flyttet hun inn uten at hun ble spurt om å gjøre det, forresten? Jeg får en følelse av at hun prøver å manipulere deg og kontrollere deg. Veldig ugreit om det stemmer. 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #6 Skrevet 24. mai 2021 Hun flyttet inn uten at dere var enige om det. Hun snakker nedlatende om familien din. Hun lyver til deg, når du tar henne i den løgnen, så lyver hun på nytt. Du har fått dårligere kontakt med familien etter at hun kom inn i livet ditt. Ja altså, her var det fire store røde flagg. Har du også fått dårligere kontakt med venner? Har hun lagt seg opp i hva du gjør på din fritid av hobbyer og slikt? Betaler hun noe særlig til fellesen, eller er det stort sett dine penger? Betaler hun leie? Har hun et godt forhold til egen familie eller egne venner? Snakker hun mye drit om andre mennesker generelt? Om noen av de andre tingene her stemmer så ville jeg løpt i motsatt retning fort som faen. Anonymkode: f00c6...4ea 4
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #7 Skrevet 24. mai 2021 Hvis du reagerer på en uvant lukt i leiligheten, så er det nykokte kaniner. Anonymkode: 2cbc6...7e8 3
AnonymBruker Skrevet 24. mai 2021 #8 Skrevet 24. mai 2021 Oj, dette er ikke bra. Det er ikke alltid så lett å legge merke til røde flagg når man er forelsket, spesielt ikke når den personen man er forelsket i er en manipulator. Du må passe deg for denne dama, hun er utvilsomt manipulerende. Hun har det utvilsomt ikke bra med seg selv, men det er overhodet ingen unnskyldning for slik oppførsel. Dersom du trenger råd eller vil vite mer om denne typen mennesker fins det mye info på nettet om dette. Anonymkode: de4e7...bc3 1
*Mocca* Skrevet 25. mai 2021 #9 Skrevet 25. mai 2021 Vil du være sammen med noen som tilsynelatende går bevisst inn for å ødelegge sitt forhold til din familie, du sier du har mindre kontakt med søsken etter du møtte denne dama.... Vær litt obs ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå