Gå til innhold

Flere som bruker shampoo eller balsam fra Rituals?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er du fornøyd?

Jeg bruker Jing conditioner og er veldig fornøyd. Inneholder masse gode ingredienser og prisen er også god. Det eneste negative er at jeg føler jeg bør vaske håret annenhver dag og ikke hver tredje dag. Jeg har fint nordisk hår. Shampoo fra Rituals kan jeg dessverre ikke bruke da jeg må ha shampoo helt uten duft pga sensitiv hodebunn.

Anonymkode: 3b5a1...cb9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det heter sjampo på norsk. 

Anonymkode: 033ff...ece

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

🤦‍♀️

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

🙄 Legg av VA,

Anonymkode: dc3d7...482

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Er du fornøyd?

Jeg bruker Jing conditioner og er veldig fornøyd. Inneholder masse gode ingredienser og prisen er også god. Det eneste negative er at jeg føler jeg bør vaske håret annenhver dag og ikke hver tredje dag. Jeg har fint nordisk hår. Shampoo fra Rituals kan jeg dessverre ikke bruke da jeg må ha shampoo helt uten duft pga sensitiv hodebunn.

Nei jeg er ikke fornøyd. Håret blir sprøtt og elektrisk. Må vaske det hver dag. Fikk i julegave. Bruker det opp men kommer ikke til å kjøpe nye hårprodukter fra Rituals. Bruker helst Wella produkter for farget hår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri vært inni butikkene deres. Syns de lukter vondt.

Anonymkode: bebe1...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Holder meg langt unna Rituals, det er så mye parfyme i produktene deres at jeg bokstavelig talt holder på å kaste opp og må hive meg i dusjen for å få det av dersom et produkt derifra berører kroppen min. :spy:

Anonymkode: 0643f...b9d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har en balsam fra Rituals i serien Sakura og jeg er ilkke fornøyd. Jeg elsker badeskummet og dusjskummet deres, men balsam gjorde virkelig ingenting for håret mitt. De påsto at håret skulle bli mykt og godt, men når den er skylt ut så kjennes det ut som jeg ikke har brukt noe i det hele tatt. Har gått tilbake til Kerastase.

Anonymkode: 47d8b...541

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe av det dårligste jeg har brukt.

Håret føltes tyngre, fikk mer floker og føltes møkkete tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker karma balsam fra rituals! 😍 Elsker merket, men har som deg veldig sensitiv hodebunn så må bruke shampoo fra apoteket. Bruker også håndsåpe, dusj såpe og duftepinner fra rituals. Får Ikkr nok. Synes karma serien lukter mildt og behagelig 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Inochan skrev (4 minutter siden):

Bruker karma balsam fra rituals! 😍 Elsker merket, men har som deg veldig sensitiv hodebunn så må bruke shampoo fra apoteket. Bruker også håndsåpe, dusj såpe og duftepinner fra rituals. Får Ikkr nok. Synes karma serien lukter mildt og behagelig 

Jeg har det som deg bare at jeg har dilla på Jing og Karma 😄

Jeg kjøpte balsamen kun fordi jeg elsker Jing og vil ha alt i Jing, men ingrediensene i balsamen er jo faktisk kjempebra. Mye bedre ingredienser i den sammenlignet med andre balsamer, og jeg har studert mange balsamer 😛

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heller ikke fornøyd, men følte de i butikken var ærlig på at det ikke var på høyde med annen sjampo. Så jeg prøvde, men det ble med den ene gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker rituals. Har såpe og shampo. Shampo i Hammam serien da den lukter veldig frist og godt.

Såpe har jeg i sakura, ayurveda, amaterdam serie, happy buddha 😄

Balsam har jeg i Hammam serien, men jeg bruker så å si aldri balsam uansett hva, har den pga, tilbud på shampo og balsam til 100kr. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Elsker Rituals 😍

Bruker shampo fra den hviterosa serien og Jing shampo, begge lukter godt og etterlater håret supermykt. Bedre enn frisørshampo faktisk. Pluss at håret føles renere lenger, blir ikke så fort fett.

Bruker bodycream også fra den hviterosa serien og Buddha( har fått nytt navn, husker ikke). Karma bodylotion likte jeg ikke, den var ikke like bra som den gamle, så det var et bomkjøp.

Anonymkode: b9e07...853

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...